ایستگاه خبر

نرم افزار های استخراج اتریوم برای سیستم عامل های مختلف در ۲۰۱۸

چه نرم افزار هایی برای استخراج اتریوم در 2018 مفید هستند؟ انتخاب نرم افزار تا چه حد به فرآیند استخراج کمک می کند؟

نرم افزار های استخراج اتریوم

مقاله حاضر به بررسی نرم افزار های مختلف استخراج اتریوم برای سیستم عامل های مختلف می پردازد. در ابتدا، مقدمه ای در مورد پلتفرم اتریوم و نوآوری هایی که این پلتفرم وارد فضای رمز ارز ها کرده سخن به میان می آید و تاریخچه مختصری از پیدایش آن مورد بحث قرار می گیرد. در ادامه، استخراج اتریوم به طور اجمالی شرح داده می شود و از الگوریتم گواه اثبات کار (proof of work) آن صحبت می شود و ابراز می گردد که اتریوم قصد دارد کم کم این الگوریتم را به گواه اثبات سهم (proof of stake) تغییر دهد.

الگوریتم گواه اثبات سهم برای محیط زیست مناسب تر بوده و انرژی کمتری را مصرف می کند. سپس تاکید می شود که استخراج به معنی پول مجانی نیست و افرادی که وارد این حوزه می شوند باید هزینه صرف خرید سخت افزار کنند و بعد از مدتی کار کردن است که می توانند سرمایه خود را مجدد به دست آورند، و حتی افرادی هستند که هوشمندانه خرید نکرده اند و هرگز نمی توانند سرمایه گذاری خود را جبران کنند.

نرم افزار های استخراج اتریوم برای سیستم عامل های مختلف در 2018
ethereum-mining-apps

انتخاب نرم افزار یکی از سه مولفه استخراج

در ادامه از انتخاب نرم افزار به عنوان یکی از سه مولفه اصلی استخراج تعبیر شده و بیان می گردد که این نرم افزار است که سخت افزار و استخر استخراج را به شبکه اتریوم وصل می کند. بعد از این مقدمات به بیان نرم افزار های محبوب و پرکاربرد برای استخراج اتریوم پرداخته می شود و به ترتیب نرم افزار های MinerGate، Wineth، Go Ethereum، Ethminer، Parity، CPP-Ethereum و Claymore مورد بحث قرار می گیرند.

در کنار توضیح این نرم افزار ها از سیستم عامل هایی که این نرم افزار ها روی آنها عملکرد دارند نیز بحث می شود و در پایان فرآیند استخراج به عنوان کاری جالب و کمک کننده در ایجاد آینده ای غیر متمرکز معرفی می شود و نیز اینکه ماینر ها علاقه مندند که سهمی در این آینده داشته باشند. بیشتر بخوانید:

https://coiniran.com/category/advanced-education/mining/hardware-mining/

نظر شما چیست؟ انتخاب نرم افزار چه اندازه تاثیر دارد؟ شما استخراج را به خاطر اشتیاق و علاقه انجام می دهید یا به سودآوری آن می اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

توجه: دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه داده شده، مربوط به نویسنده می باشند و لزوما نباید به کوین ایران نسبت داده شوند. 

[googlepdf url=”https://coiniran.com/wp-content/uploads/2018/09/نمونه_خوانی_نرم_افزار_های_استخراج_اتریوم_برای_سیستم_عامل_های_مختلف.pdf” ]

https://coiniran.com/?p=57274
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x