ایستگاه خبر

معرفی پنج منبع آموزشی معتبر برای افزایش معلومات رمز ارزی شما!

رمز ارزها یک نمودار پیوسته یادگیری هستند. با درنظر گرفتن تغییرات رمز ارزها بعد از بیت‌کوین به نظر می رسد که به روز ماندن در دنیای رمز ارزها یک شغل تمام وقت است! در ادامه پنج منبع مفید برای افزایش اطلاعات شما پیرامون دنیای رمز ارزها را معرفی خواهیم کرد.

یک پلتفرم ویدیویی به نام Tokentuber با هدف افزایش دانش کاربران خود اقدام به آموزش تصویری رمز ارزها می کند. از کاربران خود امتحان می گیرد و با توکن TUBER به آنها پاداش می دهد.!

با تلاش صرافی Coinbase در آپریل سال ۲۰۱۸ وب سایت Earn.com افتتاح شد. در این وب سایت نیز به علاقه مندان به مباحث فنی و به منظور تشویق آنها پاداش داده می شود. برای مثال اگر موفق شوید کورس DAI را بگذارنید، ۲۰ دلار جایزه دریافت خواهید کرد.

نسخه آموزشی صرافی Binance نیز با عنوان Binance Academy مشغول فعالیت های آموزشی است. محتوای آموزشی در این وبسایت در پنج بخش بلاک‌چین، امنیت، اقتصاد، راهنماها و ویدیو ها در دسترس علاقه مندان است.

اگر به دنبال آموزش سریع و هدفمند رمز ارزها هستید، Bitcoin.com این امکان را برای شما فراهم کرده است. درس ها و خودآموز های متنوع این وب سایت به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات خود را از دنیای رمز ارزها افزایش دهید.

و در انتها وب سایت ایرانی کوین ایران با هدف توسعه جامعه رمز ارزها و افزایش آگاهی عمومی به صورت کاملا رایگان اقدام به تولید محتوای آموزشی در قالب متن و ویدیو می کند. دسترسی به تمامی منابع آموزشی در  وب سایت کوین ایران رایگان است.

منتظر نمایند. با مطالعه بخش‌های مختلف کوین ایران به سرعت تبدیل به یک متخصص در دنیای رمز ارزها خواهید شد.

https://coiniran.com/?p=32740
دکمه بازگشت به بالا