ایستگاه خبر

معرفی سایت سرویس دهی "کوین مپ ایران"

بیتکوین یک روش پرداخت جهانى و غیر متمرکز است که با سرعتى چشمگیر در حال رشد و فراگیر شدن در سراسر جهان است و البته که ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به تحریم ها و اعمال محدودیتهاى مالى و بانکى از جانب دول غربى بر ایران، راهکار پرداخت بیتکوین با استقبالى گسترده از جانب مردم مواجه شده است. به دلیل جدید بودن این روش پرداخت نیاز به یک پایگاه اطلاعاتى براى کمک به کاربران در شناسایى فروشگاه ها و صرافى هایى که بیت کوین می پذیرند، کاملا محسوس است. سایت کوین مپ ایران coinmap.ir این نیاز را برطرف کرده است.
کوین مپ ایران یک پلتفرم اطلاع رسانى بیتکوین است که به کاربران کمک می کند تا بتوانند نزدیک ترین فروشگاهها یا صرافى هایى که بیت کوین می پذیرند را پیدا کنند.
این برنامه مانند بسیارى از برنامه هاى نقشه یاب دیگر با نمایش دادن مراکز پذیراى بیتکوین، تراکم و تمرکز جمعیتى که از بیت کوین استفاده می کنند را نمایش میدهد. مثلا اگر شما در شهر شیراز زندگى می کنید با مراجعه به این سایت می توانید از محل فروشگاههایى که بیت کوین می پذیرند مطلع شوید و با بررسى نقشه مطمئن شوید که در کدام مناطق یا خیابانها فروشگاههاى بیشترى وجود دارند که بیت کوین میپذیرند.
این سایت فرصت بسیار خوبى را به صاحبان کسب و کارهاى کوچک مى دهد تا با مشخص کردن فروشگاه خود در نقشه اقدام به اطلاع رسانى و جذب مشترى هاى علاقمند به پرداخت با بیتکوین نمایند.
با هم نگاهى مى اندازیم به خدماتى که وبسایت coinmap.ir به کاربران ارائه میدهد:

-کوین مپ ایران استارتاپی است که تلاش می کند تا به راحت ترین شکل ممکن، پذیرنده های دیجى ارزها را در نزدیکی محل سکونت خود پیدا کنید.

-اگر از فعالان جامعه دیجى ارزها هستید، می توانید با اشتراک محل فعالیت خود روی نقشه به دیگر افراد که در نزدیکی شما حضور دارند جهت برقراری ارتباط کمک کنید.

-اگر به کار مایینیگ مشغول هستید می توانید در این وبسایت با درج آگهی رایگان جهت جذب سرمایه گذار، شریک کاری و یا دادن مشاوره به دیگر افراد علاقه مند کمک کنید.

-اگر فروشگاهى دارید(اینترنتى و غیر اینترنتى) یا صاحب کسب و کاری هستید و مایل به دریافت بیت کوین یا سایر دیجى ارزها در ازاى کالا و خدمات خود هستید، می توانید با نمایش محل کسب و کار خود روی نقشه به مشتری های بالقوه خود کمک کنید تا بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

-گروه ها، کمپین ها و یا رویدادهای گرد هم آیی برنامه نویسان و سرمایه گذاران دیجى ارزها روی نقشه کوین مپ یک ایده بسیار خوب برای جذب و تجمیع افراد و ایده ها دریک محل برای به اشتراک گذاری اطلاعات و مشاوره است.

-به اشتراک گذاری محل معامله گران دیجى ارزها برای افراد و یا شرکت هایى که به عنوان صرافى عمل کرده و برای تبادل ارز الکترونیکی و معاوضه آنها با پولهاى فیات فعالیت می کنند، می تواند کیفیت کاری و اطمینان عمومی را افزایش دهد.

-در وبسایت کوین مپ قابلیت هایی نظیر امتیاز دهی به افراد و ثبت نظرات در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند سایرین را از نوع کیفیت و خدمات آگهی دهنده مطلع کنند.

-کوین مپ به صورت رایگان فعالیت می کند و در ازاى خدمات هیچ گونه وجهی دریافت نمى کند و از هیچ کدام از صرافی هاى دیجى ارزها و یا نهاد خاصی دنباله روی ندارد و مصمم است تا باایجاد فضایی مناسب برای کاربران، آنها را به سوی نزدیک ترین پذیرنده دیجىارزها راهنمایی کند.

-ثبت آگهی در این سایت بسیار ساده و کاربر پسند در نظر گرفته شده و شما می توانید بعد از ثبت برای ویرایش بهتر با مدیریت سایت تماس بگیرید.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که با گسترش استفاده عمومى از بیت کوین و دیگر دیجى ارزها ارائه خدمات و آموزش می تواند به کاربران کمک کند تا شناخت کافى اقدام به کسب درآمد و انجام معاملات در این بازار نمایند.

https://coiniran.com/?p=3648
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x