رمزارزها و توکن‌ها

معرفی توکن SPHTX، سوخت پلتفرم SophiaTX

 

سوفیا تی ایکس (SophiaTX)، یک پلتفرم بلاک‌چین و بازار خرید و فروش است که راهکارها و برنامه‌های کاربردی در آنجا توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌ شود. این یک راهکار قابل گسترش و منعطف است و بنیادی است در خدمت برنامه های کاربردی جدید با فرآیندها و ماژول های تخصصی  شرکت هایی که به ساختار همتا به همتا و غیرمتمرکز علاقه داشته و می خواهند از آن منتفع شوند.

این پلتفرم با توکن SPHTX (یعنی توکن داخلی سوفیا تی ایکس) کار می کند که برای انجام استخراج و کارمزدهای تراکنش‌ها به کار می رود. همچنین دسترسی و آبونمان برای این پلتفرم و بازار، خرید  وفروش دارایی ها یا دارایی های خُرد و خدمات،  خرید امکانات اضافی برنامه های کاربردی با پرداخت این پول صورت می‌گیرد. بازار سوفیا تی ایکس برای خرید وفروش برنامه های کاربردی و دارایی ها، مطالب کمکی، نقشه ها و طرح ها، و خدمات مشاوره حرفه ای ساخته خواهد شد تا پذیرش و استفاده را سرعت بخشد.

یاروسلاو کاچینا (Jarolsav Kacina)، مدیر عامل Equidato Technologies AG، شرکت پشت پست سوفیا تی ایکس، می گوید: «طی هجده ماه اول و در ادامه نهایی سازی و تایید “گواه اثبات مفهوم” و نمونه اولیه، این پلتفرم به برنامه های سازمانی متصل خواهد شد که اولین آن SAP  بوده و به سرعت دیگر برنامه های پیشتاز را در برخواهد گرفت.» اتصال به SAP و دیگر امکانات مانند  سیستم ذخیره فایل بیرون از زنجیره  و مدیریت و بازیابی کلیدهای خصوصی، به تدریج طی سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد. مضاف بر این، سوفیا تی ایکس راهکارهای «برنامه ریزی منابع سازمانی» (ERP)، «مدیریت روابط با مشتری» (CRM) و «مدیریت زنجیره تامین» (SCM) یعنی سه مقوله رایج در نرم افزارهای سازمانی را نیز خواهند گنجاند، در حالیکه همچنین مکانیزمهای کدگذاری پیشرفته را برای حمایت از حریم خصوصی و اعتماد در تراکنش های تجاری در اختیار قرار می دهد. همچنین، سوفیا تی ایکس یک برنامه کاربردی روی تلفن هوشمند با امکانات کامل این پلتفرم و یک محیط کامل وب برای تعامل آسان با کاربران معرفی خواهد کرد.
سوفیا تی ایکس در با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۹ یا حتی زودتر، قصد دارد با وارد کردن مجموعه پیچیده ای از محیط های واسطه با IoT، اتوماسیون فرآیند و بهینه سازی فرآیند (با استفاده از فن آوری این پلتفرم) و دیگر کارکردهایی مانند بایگانی و نگاه داری داده ها و تحلیل های پیچیده، پلتفرم خود را ارتقا دهد. پیشرفت کار توسط تیم سوفیا تی ایکس و با نظر به انتظارات مشتریان، جامعه هدف و محیط های کسب و کار بزرگتر، صورت می گیرد.

درباره سوفیا تی ایکس

سوفیا تی ایکس یک پلتفرم بلاک چین و بازار خرید و فروش است که راهکارها و برنامه های کاربردی کسب و کارهای مختلف را در یک محیط مشارکتی در اختیار قرار می دهد. سوفیا تی ایکس به عنوان یک پلتفرم متن باز، شامل API هایی برای SAP و دیگر نرم افزارهای سازمانی است و سیستم های ERP، CRM و SCM را تحت پوشش قرار می دهد. این پروژه توسط شرکت Equidato Technologies AG هدایت می شود که با سرمایه گذاری مشترک در سوئیس بین پلتفرم توزیع محتوا مبتنی بر بلاک چین به نام DECENT  و یک شرکت مشاوره مستقل SAP تاسیس شده است. هر دو شرکت در این کار دخیل بوده و می دانند که چه امکان بالقوه و عظیمی در تطبیق رویکرد سنتی برنامه های کاربردی پیشتاز با فن آوری های نوظهور و در راس آن بلاک چین وجود دارد.  بلاک چین سوفیا تی ایکس در تلاش برای گسترش برنامه های سازمانی سنتی بوده و می خواهد مدل های کنونی را تغییر و ارتقا دهد.

https://coiniran.com/?p=8484
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x