ایستگاه خبر

 مروری بر هفته اول راه اندازی شدن شبکه DECENT

توزیع DCT به مشارکت کنندگان در ICO، از دوم جولای آغاز شد. هر حساب بصورت دستی مدیریت می شود تا اطمینان خاطر حاصل شود که تمام داده ها، پیش از اینکه تراکنش تایید شود و در بلاکچین مهر زمانی بخورد، صحیح هستند. تا به حال مشارکت کنندگان ICO که به سراغ ICO Reclaim رفتند و  وارد DECENT GO شده اند، حساب هایشان به طور کامل انتقال یافته است.  بطور دقیق، بیش از ۱۷۰۰ حساب مدیریت شده و بیش از ۲۷میلیون DCT توزیع شده است.

آیا در ICO مربوط به DECENT مشارکت داشتید و هنوز حسابی ندارید؟ لطفا مراحل مربوطه را از پورتال DECENT ICO Reclaim دنبال کرده و پس از آن با استفاده از همان نام کاربری و رمز عبور، وارد DECENT GO بشوید. هر حساب کاربری جدید، طی ۷ روز کاری پس از اولین ورود موفق به DECENT GO، مدیریت خواهد شد.

زمانی که توزیع DCT آغاز شد، داد و سند آن نیز فعال شد. Bittrex  اولین صرافی رمزارز بود که DCT را وارد صرافی خود کرد و به مردم اجازه داد و ستد آن را داد، مانند صرافی Yuanbao. در اولین روزهای داد و ستد، میزان متوسط حجم بازار در ۲۴ساعته به ۲,۲۲۴,۷۸۶٫۶۷ دلار رسید.

عددهای مرتبط با DCT:

موجودی در حال گردش: ۵۱,۳۰۶,۰۸۹٫۳۷۴۵۶۸۹۰

موجودی قابل استخراج: ۲۱,۸۹۱,۶۸۶٫۴۰

کل موجودی: ۷۳,۱۹۷,۷۷۵٫۷۷۴۵۶۸۹۰

اطلاعات بیشتر درباره پاداش استخراج و الگوریتم موجود را می توانید در این لینک ببینید.

زیرساخت اولیه استخراج که توسط DECENT ایجاد شد برای حمایت و پشتیبانی از شبکه برای شروع به کار آن بود و به محض شروع پاداش های استخراج، از کار خواهد افتاد؛ برای مثال با استخراج شدن ۱۰۰هزارمین بلاک، (تقریبا تا ۱جولای ساعت ۸). برای جزئیات بیشتر به مرورگر بلاکچین DECENT مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل مربوط به حساب کاربری خود، به بخش ساپورت سیستم در وبسایت DCENT GO یا ساپورت ICO reclaim مراجعه کنید. تیم ما هر برچسب ثبت شده را بررسی کرده و در اسزع وقت با شما ارتباط برقرار می کند.

از حمایت شما طی راه اندازی شبکه DCENT منتشکریم. با ما همراه باشید، خبرهای جذاب بیشتری در راه است.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

https://coiniran.com/?p=7244
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x