ایستگاه خبر

قانون جدید، مسافران ایالات متحده را به شفاف سازی در خصوص اموال ارزی دیجیتالی، وادار خواهد نمود

قوانین AML، دارندگان اموال رمزنگاری شده به ارزش بیش از ۱۰ هزار دلار را هدف قرار داده است.

سناتور Chuck Grassley، در طرح مورد حمایت خود (S. 1241)، پیشنهاد کرد که ارز دیجیتالی و انواع روش های پرداخت اعتباری، جهت بررسی های مراحل قانونی ضد پولشویی، به لیست اقلام اقتصادی که شامل این قانون می شوند افزوده شود.
همه صرافی ها و سرگرمی های مرتبط با ارز الکترونیک، مشمول این قانون می شوند.

هرچند که ظاهرا این طرح، برای جلوگیری از تبادلات مالی به ارزشی بیش از ۱۰ هزار دلار در نظر گرفته شده، اما می تواند به شکل قابل ملاحظه ای به اختیارات فعلی افسران مرزی بیافزاید.

با توجه به این که با استفاده از طرح مذکور به راحتی می توان گزارش جعلی و دستکاری شده تهیه کرد، هنوز مشخص نیست که درآمد های مربوط به دارندگان ارزهای دیجیتالی چگونه ارزیابی خواهد شد.

متن نوشته شده به این صورت است:

کمتر از ۶ ماه بعد از اجرای این طرح، اداره Secretary of Homeland Security، نتیجه گفتگو با نماینده رسمی U.S. Customs and Border Protection را به شکل گزارش به کنگره اعلام خواهد کرد.

(۱) مشخص کردن راهکاری برای جلوگیری و شناسایی سخت افزار های دستیابی به ارزهای الکترونیکی و ابزارهای مشابه آن و به کارگیری آن در مرزها و مجاری ورودی ایالات متحده آمریکا

(۲)  برای انجام راهکار فوق، به ابزارهای زیربنایی خاصی نیاز است که جزییات آن در ادامه آمده است…

دسترسی Coin Center به مباحث مطرح شده

جامعه بیتکوین در جایگاه خود، به قانون مطرح شده واکنش نشان داده و سوالات زیادی درباره چگونگی به کارگیری این قانون مطرح کردند. مدیر Coin Center در پاسخ توئیتری خود گفت: “ما با ادارات مربوطه در تماس هستیم” .

ما با ادارات مربوطه در تماس هستیم. این روزها اطلاعات زیادی از جانب کنگره به دست ما نمی رسد.

تمرکز اروپا بر وب تاریک یا dark web و ارتباطات از طریق شناسه

این حرکت به اندازه طرح های اتحادیه اروپا (که با واحد ارزی پوند صورت گرفت) برای روشن شدن سرمایه گذاری از طریق ارز های دیجیتالی، دارای اهمیت است. البته این بار قرار است “نحوه هزینه کردن این پول ها” مورد بررسی قرار بگیرد.

هنگامی که کنترل مرزها گزینه قابل اجرایی به نظر نمی رسد،قانونگذاران سعی در فشار آوردن های مشابهی به دارندگان هر نوع ارز دیجیتالی هستند.

طبق بیانیه رسمی منتشر شده در ژانویه، کاربران به زودی با تعهدات مرتبط با کیف پولی که به شناسه فردی آنها متصل شده، مواجه خواهند شد.

کنسرسیومی که اخیرا به کمیسیون اروپا ملحق شده، اینترپل و بقیه برای محدود کردن فعالیت های غیرقانونی از طریق وب، گرد هم آمده و وعده دادند که: کنسرسیوم الزامات قانونی و اخلاقی را بررسی کرده و راهکاری برای نحوه ذخیره و مدیریت داده ها، اطلاعات و جزییات مربوط به جرائم را بدون از بین بردن حریم خصوصی افراد ارائه می کند.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source via: altcointoday

Image via static3.businessinsider.com

https://coiniran.com/?p=6969
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x