ایستگاه خبر

عملکرد بهتر Litecoin از همه رمزارزهای شناخته‌شده

Litecoin (LTC) پس از ماه‌ها در حاشیه بودن، اکنون در حال افزایش قیمت است و در ۵ روز گذشته تقریبا ۱۹ درصد رشد داشته است. این رمزارز پس از افزایش سرمایه در بازار به ۴.۱۲۹ میلیارد دلار، اکنون از Bitcoin SV (BSV) در CoinMarketCap پیشی گرفته است.

قدم‌های کوچک
LTC طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد افزایش یافته است. گرچه این یک افزایش قیمت نسبتاً متوسط ​​است، باعث شد لایت کوین در طی یک روز نسبتاً آرام برای بازار کریپتو بهترین عملکرد را در میان ۱۰ رمزارز اول داشته باشد. BSV ریزش قیمت داشته و ۲.۱ درصد از ارزش خود را از دست داده است. بیت کوین و اتریوم نیز در زیر خط اصلی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: || کیف پول لایت کوین – معرفی ۹ کیف پول برتر لایت کوین ||

ETH و Chainlink (LINK) به ترتیب ۱۲۹ درصد و ۷۳۵ درصد سود کسب کرده‌اند. BSV 61.68 درصد رشد داشته است. البته LTC هنوز هم به بالاترین قیمتی که در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۷  داشت، نرسیده است.

پذیرش هشتادوسه ‌درصدی Litecoin در SegWit
در خبرهای دیگر، لی، خالق Litecoin، اخیراً به ۸۲۱،۱۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر گفت که درصد معاملات انجام شده از Segregated Witness (Segregit Witness) (Segregit Witness)، پروتکلی که باعث افزایش معاملات با افزایش ظرفیت بلوک می‌شود، در بلاکچین Litecoin به ۸۰ درصد رسیده است. برای مقایسه، فقط ۵۰ درصد از پرداخت‌های بیت کوین به این فناوری متکی هستند.
لی معتقد است که عدم تمایل Blockchain.com، یکی از محبوب‌ترین کیف‌پول‌های بیت کوین، برای اتخاذ SegWit دلیل اصلی این اختلاف است، اما مدیر عامل این شرکت، پیتر اسمیت، آن را یک انتخاب می‌نامد که می تواند به ضرر بیت کوین تمام شود.

 

Source

https://coiniran.com/?p=40721
دکمه بازگشت به بالا