ایستگاه خبر

صرافی BTC-e : ما به کیف پول ها و اطلاعات دسترسی داریم و Mayzus پول کلاسیک را مدیریت می کند

 

BTC-e اعلام کرد که دسترسی به مراکز اطلاعات (داده) خود را به دست آورده است و تایید کرده که “جریان اصلی پول کلاسیک” همچنان تحت کنترل سازمان اجرای قوانین و مقررات می باشد.

BTC-e پنجشنبه، در آخرین بروزرسانی خود در Bitcointalk به زبان روسی اعلام کرد: در حال حاضر مشغول ارزیابی داده ها است و این اطلاعات را طی ۱۰ روز منتشر می کند.

این اطلاعیه می نویسد : «ما توانستیم به مراکز داده هایمان و کیف پول ها دسترسی داشته باشیم. ما در حال حاضر، مشغول ارزیابی و موازنه کوین ها هستیم و تا پایان هفته آینده این اطلاعات را در اختیار عموم قرار خواهیم داد».

بر اساس نوشته نویسنده مطلب که ظاهرا تیم پشتیبانی BTC-e است، تایید شده که جریان های مالی آن ها، از واسطه ی ارائه دهنده خدمات مالیِ Mayzus عبور کرده و به فراتر از دسترس آنان بوده.

Sergey Mayzus

این هفته Sergey Mayzus مالک سازمان ارتباطی و حمایتی موسسات، که از آن میان OKPAY و Moneypolo تحت کنترل و نظارت او هستند، GitHub را در مورد بیانیه ای که درباره روابط او با BTC-e در یکی از صفحات میزبان (هاستِ) خود قرار داده است، تهدید به پیگرد قانونی کرد.

Mayzus اذعان داشت این امکان وجود دارد که در میان مشتریانی که به آن ها خدمات ارائه می شده، “اشخاص حقوقی و یا اشخاص مستقل که مالکین یا کارکنان صرافی BTC-e باشند”.

کاربران همچنان منتظر اخبار مربوط به بلوکه شدن منابع مالی در مبادلات، از زمان قطع شدن آن در اواخر ماه ژوئیه هستند.
همانطور که در گزارش های پیشین اشاره شد، این موضوع مشخص نیست که آیا میزان کل ارزهای دیجیتالی موجود در کیف پول های BTC-e قابل دستیابی خواهند شد یا نه و کاربران ممکن است مجبور به کنار آمدن با مقداری کمتر شوند.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : cointelegraph

 

https://coiniran.com/?p=7712
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x