ایستگاه خبر

سیاست Bitfinex در قبال هاردفورک پیش رو

سیاست Bitfinex در قبال هاردفورک پیش رو

صرافی معروف Bitfinex اعلام کرده که پس از هاردفورک Segwit2x در ماه نوامبر، از هر دو بلاکچین پشتیبانی خواهد کرد. این صرافی، بلاکچین اصلی را بعنوان Bitcoin و با نام تیکرِ “BTC”، و بلاکچین Segwit2x را با نام تیکرِ “B2X” در لیست خود خواهد آورد. این خبر طی یک بیانیه در وبسایت Bitfinex اعلام شد. در این بیانیه بر این نکته نیز تاکید شده که Bitfinex قصد حمایت و یا مخالفت با هیچ هاردفورکی را ندارد و تصمیم این صرافی جهت لیست کردن BTC و B2X به دلیل مسائل و نگرانی های مربوط به مباحث عملیاتی و کاری است.

قسمتی از این بیانیه: “ما مسئول نگهداری و پشتیبانی از بازارهایی هستیم که در آن ها معامله بصورت شبانه روزی صورت می گیرد. با وجود یک هاردفورک (انشعاب سخت) که توافق جمعی مشخصی از طرف جامعه برای آن وجود ندارد، ما نمی توانیم فعالیت های خود را به حالت تعلیق در بیاوریم و منتظر بمانیم تا یکی پیروز میدان شود. معاملات و دادوستدها نیازمند آن هستند که بازار ما بطور مداوم به فعالیت خود ادامه دهد. بدلیل مسائل کاری و عملیاتی، باید چنین فورکی را بعنوان یک دارایی جدید تعریف کنیم”.

علاوه بر این، Bitfinex اعلام کرده که این تعیین نام، به قدرت هش بستگی ندارد و حتی اگر زنجیره B2X بتواند قدرت پردازش بیشتری را از سمت استخراج کنندگان به خود اختصاص دهد، باز هم نام بلاکچین اصلی “Bitcoin” باقی خواهد ماند. البته این امکان نیز وجود دارد که بدلیل “فشارها و نیروهای بازار” این نامگذاری ها (برچسب ها) تغییر کند.

“ما این کار را به دلایل کاری و عملیاتی انجام می دهیم و هیچگونه ملاحظات سیاسی وجود ندارد. از آنجایی که نمی توانیم علامت های تیکر را تغییر دهیم، تنها می توانیم برچسب یا توضیحات مربوط به یک علامت تیکر را تغییر دهیم (منظور از علامت یا سمبل تیکرBTC یا B2X است). در حال حاضر BTC همچنان با برچسب “Bitcoin” و B2X با برچسب “B2x” شناخته خواهد شد. این موضوع به همین منوال خواهد ماند، مگر آنکه نیروهای بازار یک جایگزین مناسب تر برای برچسب ها پیشنهاد بدهند “.
صرافی Coinbase نیز اعلام کرده که از هر دو بلاکچین بعد از هاردفورک پشتیبانی خواهد کرد.

 



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source

https://coiniran.com/?p=8487
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x