ایستگاه خبر

دو برابر شدن حجم سرمایه ریپل

در حالیکه سر و صدا درباره بیت کوین و اتریوم رو به کم شدن است، ریپل (Ripple) به سرعت در بین حلقه های مربوط به ارزهای دیجیتالی، به موضوع بحث تبدیل شده است. ریپل با پیدا کردن سریع دوستانی در صنعت بانک، شروع به تاثیرگذاری کرده و می تواند جایگزینی در آینده برای آیکون های تجاری موجود مانند سویفت (SWIFT) باشد. اما اتفاقی که امروز صبح رخ داد، هرگز قبلا در تاریخچه این ارز دیجیتالی رخ نداده بود. این چیزی است که ما تا الان می دانیم.
دوبرابر شدن حجم سرمایه ریپل در عرض یک ساعت و نیم

مطابق نظر سایت CoinMarketCap، ریپل توانسته روز دوشنبه دهم اکتبر یا یکشنبه شب، به بالاترین حجم سرمایه خود برسد. در عرض یک ساعت، خجم تجاری ریپل از ۳.۲۵ میلیون دلار به ۸ میلیون دلار رسید که حجم کلی سرمایه را به رکورد ۱.۲۵ میلیارد دلار رساند.
اما تجارت و خرید و فروش ریپل در پانزدهم سپتامبر ۲۰۱۶ به سطح بالاتری رسید یعنی به نرخ بیش از ۲۲ میلیون دلار اما ارزش ریپل به این اندازه امروزش افزایش پیدا نکرد. پایگاه کریپتو کامپیر (Crypto Compare) این افزایش حجم تجاری را تایید می کند.
داستان هنوز کاملا مشخص نشده است و ما در روزها و هفته آتی خواهیم دانست که دلیل آن چیست. اما یک نظریه این می تواند باشد که برخی از عرضه کنندگان اززهای دیجیتالی از لندن اطلاعاتی منتشر کرده اند مبنی بر اینکه در روز سه شنبه صیح یک پلاتفرم مشتقات تجاری ریپل (یک قرارداد مالی برای قول خرید در آینده با قیمت از پیش مشخص)  راه اندازی خواهد شد.
با توجه به اینکه خجم اولیه خریداران ریپل در این جا ممکن است بانک ها باشند و ما می دانیم که پشت مشتقات تجاری، معمولا بانک ها خوابیده اند، این می تواند توضیحی بر این افزایش ناگهانی حجم سرمایه باشد. برای توصیف دقیق پلاتفرم جدید شان به اینجا بروید. بانکداران به طور بالقوه به سیستم های جدید علاقه داشته  و به سراغ آنها می روند.
اخیرا اخباری از ریپل بیرون آمده است که با گروهی به نام «گروه فرمان پرداخت جهانی» (GPSG) در صدد ایجاد شبکه ای جهانی از بانکهاست که از یک بلاک چین مختص خود استفاه می کند. این بانکها شامل بانک آمریکا/مریل لینچ (America/Merrill Lynch)، سانتاندر (Santander)، یونی کردیت (UniCredit)، استاندارد چاترد (Standard Chartered)، شرکت بانکداری وستپک (Westpac) و بانک سلطنتی کانادا (Royal Bank of Canada) می شود.
گذشت زمان به ما خواهد گفت که ارزش بازاری قابل دوام جدید برای ریپل چه خواهد بود، اما به نظر می رسد که توانسته اند که روی بانکها تاثیر بگذارند.

مبنع

https://coiniran.com/?p=3565
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x