درباره کوین ایران

کوین ایران اولین و بزرگترین رسانه خبری فارسی زبان حوزه رمزارز ها، فناوری های غیرمتمرکز و پلتفرم های مرتبط با بلاکچین است. مجموعه کوین ایران اولین مجموعه ثبت شده این حوزه نیز می­باشد که در تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۱۸به صورت رسمی ثبت گردیده است. فعالیت وب سایت کوین ایران از سال ۱۳۹۲ با هدف اطلاع رسانی، مشاوره و آموزش صحیح به جامعه مخاطب فارسی زبان و علاقمندان به تکنولوژی بلاکچین و رمزارزها آغاز گردید. در ۱۴ دی ماه ۱۳۹۲ اولین مقاله وب سایت با عنوانبیتکوین چیست؟” منتشر شد

در سال ۱۳۹۵ اهداف بلند مدت و استراتژی کوین ایران تدوین گردید و بر این اساس راهبری وب سایت و تحریریه به تیمی از افراد متخصص و فعال در این حیطه و هماهنگ با تیم مدیریتی واگذار شد. از جمله اهداف ترسیم شده در استراتژی بلند مدت کوین ایران می­توان به ایجاد محیطی پژوهشی و آموزشی در راستای آگاهی رسانی صحیح و استفاده از فناوری بلاکچین برای جامعه مخاطب فارسی زبان و همچنین کمک به گسترش اکوسیستم رمزارز و بلاکچین در داخل کشور اشاره نمود. فعالیت های این رسانه با تصمیم­گیری جمعی هیات مدیران اداره می­شود.
عمده خدمات ارائه شده توسط کوین ایران شامل موارد زیر است:

  • اطلاع رسانی و پوشش خبری وقایع و پیشرفت های حوزه بلاکچین و رمزارز ها
  • تولید انواع محتوای آموزشی و تخصصی به صورت متن، پادکست و ویدئو
  • حضور در مجامع بین­المللی و پوشش خبری رویدادهای جهانی حوزه بلاکچین و رمزارز ها
  • معرفی، همکاری و ارتباط با پلتفرم های بین­ المللی مبتنی بر فناوری بلاکچین و ساختارهای غیرمتمرکز
  • برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره خصوصی به علاقه مندان به فعالیت و سرمایه گذاری در این حیطه
  • تشکیل گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی و ارتباط گیری مستمر با مخاطبین عام و متخصص
  • تامین نیروى متخصص در حوزه بلاکچین و رمزارز ها
  • ارائه مشاوره و حمایت از پروژه ها و استارت-آپ های فارسی زبان در حوزه بلاکچین

کوین ایران به واسطه فعالیتهاى خود در لایه هاى مختلف جامعه بیتکوین و رمزارز فارسی زبانان توانسته به شبکه اى از افراد متخصص در این حوزه دسترسی پیدا نماید. در حال حاضر “کوین ایران” یکی از بزرگترین و محبوبترین پایگاه خبری فارسی زبان در زمینه فناوری بلاکچین و رمزارز ها محسوب می شود.

همکاران کوین ایران

https://coiniran.com/?p=66041
دکمه بازگشت به بالا