ایستگاه خبر

حمایت مالی آزمایشگاه تحقیقات بلاکچین دانشگاه آریزونا توسط شبکه DASH

بر اساس شبکه Dash در هفته جاری، آنها قصد دارند تامین مالی آزمایشگاه تحقیقاتی بلاکچین را مشترکا به همراه کالج مهندسی Fulton از دانشگاه آریزونا انجام دهند.

تحقیقات بیشتری روی بلاکچین

هر هفته اخباری منتشر می شود مبنی بر اینکه تکنولوژی بلاکچین چگونه برای دولت ها و شرکت ها مفید است. Dash نیز از این قافله جا نمانده و مشغول صرف هزینه بر روی تحقیقات مفصل روی بلاکچین در فضای آموزشی است.

آزمایشگاه جدید با رویکرد در اختیار قرار دادن امکانات بلاکچین و ارز های دیجیتال برای عموم خواهد بود. همگام با در اختیار گذاشتن امکان کسب تجربه به دانشجویان روی بلاکچین، تمرکز آن روی بهبود بلاکچین و ارز رمزها نیز خواهد بود. سرفصل های زیادی برای شروع تحقیقات تعریف شده است.

یکی از این موضوعات مربوط به اتفاقات اخیر هارد فورک بیتکوین است و آزمایشگاه قصد دارد راه حلی درازمدت برای مقیاس پذیری بلاکچین را مورد بررسی قرار دهد. ضمن آنکه این تحقیقات با در نظر گرفتن کاهش تاثیرات احتمالی در فضای استخراج است. این می تواند شامل حداقل Hash rate لازم برای امن نگهداشتن شبکه باشد.

موضوع دیگری که باید مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد عبارت از بهترین راه کار برای اجتناب از تمرکز استخراج ارزهای دیجیتال است. خلاصه اینکه اگر به دنبال تمرکز زدایی هستیم، رویکرد کلیدی اجتناب از متمرکز شدن است.

Dash این هزینه را برای چه مصارفی انجام داده است؟

شبکه Dash یک روش منحصر به فرد برای تقسیم پاداش استخراج بلاک دارد. ۴۵ درصد به استخراج کننده، ۴۵ درصد به نودهای اصلی و ۱۰ درصد به عنوان بودجه توسعه شبکه در نظر گرفته می شود.

بدیهی است که Dash از نتایج تحقیقات انجام شده برای توسعه شبکه خودش و دیگرانی که به آنها ایراد می گیرند، بهره خواهد برد. این نتایج همچنین در اختیار ارز رمز های دیگر قرار خواهد گرفت تا از آن در جهت بهبود بلاکچین خود استفاده کنند.

Dash روی توسعه یک برنامه باگ یاب بر اساس همان شبکه، سرمایه گذاری کرده است. اقدامات آنها برای بهبود عملکرد خود، از این گروه چهره  بسیار فعالی ساخته است.

به نظر می رسد هزینه های بیشتری توسط Dash در راه است

جهش قیمتی DASH نشانه ای است برای آنها که بودجه بیشتری برای توسعه شبکه خود در آینده در نظر بگیرند. با همکاری مشترک Dash و دانشگاه آریزونا امیدوار است که به شبکه بهتری در آینده دست یابد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : bitcoinist

https://coiniran.com/?p=7909
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x