ایستگاه خبر

بیش از ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری مردمی در آیکونامى (ICONOMI)

آیکونامى (ICONOMI) یک پلتفرم مدیریت اقتصاد غیرمتمرکز است و روى شبکه اتریوم تعریف شده است. این پروژه که از اواخر آگوست گذشته تا ٢٩ سپتامبر اقدام به برگذارى ارائه اولیه سکه (ICO) نموده بود توانست در واپسین روزها بیش از ١٠ میلیون دلار جذب سرمایه را براى راه اندازى پروژه جمع آورى کند. مجموع افراد سرمایه گذار ٣۵٠٣ نفر از سراسر جهان است که در طى ٣۴ روز براى حمایت به این پروژه پیوستند. این میزان از حمایت و جمع آورى سرمایه موجب گشته است که این پرژه در میان ٢٠ پروژه برتر جهان در جذب سرمایه اولیه جاى گیرد.

از زمان پایان ICO، سهامداران و مشارکت کنندگان در ICO صاحب و مالک واقعى آیکونامى (ICONOMI) خواهند بود. این سرمایه گذاران سهام خود را تهت عنوان ICN دریافت خواهند کرد.

فرصتى استثنایى براى سرمایه گذارى

ICONOMI به عنوان اولین پلتفرم مدیریت سرمایه در دنیاى بلاکچین و ارزهاى رمزنگارى شده، به سرمایه گذاران خود این فرصت را مى دهد که در یک بازار گسترده وارد معاملات شوند.

ریسک متفاوت و بازدهى مناسب

آیکونامى (ICONOMI) با طرحى کاملا شفاف، قصد دارد با ارائه سیستمى متفاوت فرصتى استثنایى در رسیک و سود را براى کاربران خود به اجرا گذارد.

ICONOMI.INDEX یک صندوق سرمایه گذارى شاخص متشکل از ارزهاى رمزنگارى با کمترین نوسان است، در حالى که ICONOMI.PERFORMANCE یک صندوق مدیریت فعال است که بازارهاى بزرگتر را هدف قرار داده است.

در حال حاضر شاخص ارزهاى رمزنگارى آیکونامى (ICNX) براى بررسى و مطالعه در دسترس عموم قرار دارد. هر دو صندوق در ٣ ماهه آخر سال ٢٠١۶ وارد بازار خواهند شد. یک صندوق سفارشى معامله گران نیز در سال ٢٠١٧ آماده بهره بردارى خواهد بود.

بر عکس بازارهاى سنتى، سرمایه گذاران در آیکونامى (ICONOMI) امکان برداشت یا فروش سهام خود در هر زمان و مرحله اى از پروژه را خواهند داشت. کاربران براى برداشت یا فروش سهام میتوان از طریق صرافى ها اقدام کنند و یا با کارتهاى نقدى (Debit Card) خود از طریق پایانه هاى فروش (POS) اقدام به خرج کردن سهام یا توکن خود کنند. کارتهاى نقدى به حساب سهام سرمایه گذاران در صندوق آیکونامى متصل خواهد شد.

هنر حفظ امنیت

برنامه نویسان آیکونامى از شیوه هاى بسیار هنرمندانه و خلاقى براى حفظ امنیت شبکه استفاده کرده اند، از جمله ساخت سخت افزارى براى تولید تصادفى کدهاى دسترسى و چند مرحله اى کردن برداشت سرمایه که به حفظ امنیت سرمایه کاربران منجر خواهد شد.

از زمان راه اندازى پلاتفرم، سهامداران آیکونامى بصورت هفتگى سود سهام خود را در قالب اتریوم ETH دریافت خواهند کرد. این سود سهام از محل انجام معاملات توسط تریدرها و همچنین از تجمیع کارمزدهاى پرداخت شده توسط معامله گران مستقل تأمین میشود. تمامى این معاملات و سودها بصورت کاملا شفاف بر روى پلاتفرم آیکونامى (ICONOMI) نمایش داده خواهد شد.

پرواضح است که این نوع از تجمیع سرمایه توسط استارت آپ ها و همچنین استقبال سرمایه گذاران از مشارکت در چنین پروژه هایى رو به گسترش است. برخى بر این باورند که این نوع از سرمایه گذارى علاوه بر ایجاد جذابیت براى سرمایه گذاران، میتواند چهره مشروع و قابل قبول از پروژه را در جامعه به نمایش بگذارد چراکه در همان ابتداى کار افراد بسیارى هستند که در طرح مشارکت کرده اند و از آن حمایت مى کنند.

با این حال تا زمان به اجرا درآمدن طرح آیکونامى (ICONOMI) زمان زیادى باقى نمانده است و باید دید که این طرح تا چه میزان در اجرایى کردن وعده هاى خود موفق عمل میکند.

https://coiniran.com/?p=3560
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan
ehsan
7 سال قبل

سلام، خسته نباشید . . .
مطلب جالبی بود، اگر امکانش هست و بیشتر توضیح بدین خیلی خوب میشه! مثلا آموزش استفاده از سایت رو بزارین و این که چطور باید داخل سایتی که معرفی کردین سرمایه گذاری کنیم.
امکان سرمایه گذاری با دلار پرفکت مانی هم هست؟!
ممنون، موفق باشید . . .

دکمه بازگشت به بالا
1
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x