ایستگاه خبر

با ظهور معامله گران جوان بیتکوین در هند، بازار این دیجی ارز در هند داغ می شود

سرمایه گذاران جوان و پرانرژی هندی در حال هجوم آوردن به بیتکوین و دادوستد (trade) با آن هستند. این شوق ناگهانی در داد و ستد در هند با سیل خبرهای مثبت پیرامون اکوسیستم بیتکوین برانگیخته شده است. با کوین ایران همراه باشید.

خبرهایی مثل قبول شدن این ارز در ژاپن و همچنین قیمت رو به افزایش و بسیار بالای این ارز که اخیرا شاهد آن بوده ایم.

در هندوستان، جوانان گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال با پرش به سمت بیتکوین، به سرعت در حال پیوستن به این موج، به امید رسیدن به سودآوری از طریق بیتکوین، “این طلای قابل اعتماد” هستند.  در مقاله ای در نشریه اقتصادی ” Economic Times  ” در هند به تاریخ ۵ ژوئن آمده است که: “اولین بار که دیجی ارز وصف ناپذیر بیتکوین سود ۱۰ برابری از سال ۲۰۱۵ داشته است، ثبت رکورد قیمتی ۲۲۵۰۰۰ روپیه در بازار داخلی هند در هفته گذشته بوده. کشش به سمت دادوستد با بیتکوین سیر افزایشی دارد، خصوصا برای گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال که به دنبال نوسانات قیمتی برای دریافت سود بالاتر از حد معمول هستند.”

مقاله فوق در ادامه بیان می­کند حجم معاملات انجام شده با بیتکوین و قیمت آن همزمان با پذیرش و اقبال عمومی از بیتکوین افزایش یافته است. در ژوئن ۲۰۱۵، قیمت یک بیتکوین در هند برابر ۲۰۰۰۰ روپیه بود چیزی در حدود ۳۱۰ دلار. اما اخیرا این قیمت به حدود ۳۴۹۴ دلار در بازار هند رسیده است.

قوانین و مقررات (رگولاتوری) اخیر بیتکوین در هند

تمایل ناگهانی به بیتکوین در هند با ورود دولت در اعمال موارد امنیتی همراه شده است. در ۲۸ مارس، در “”Economic Times هند مقاله ای تحت عنوان اینکه مجلس هند چگونه می خواهد بر بیتکوین مقررات و قانون اعمال کند منتشر شد.

ظاهرا گروهی از مردم که درگیر کلاهبرداری های پولشویی شدند باعث شدند که بانک مرکزی هند برای داشتن بیتکوین نزد مردم به آن ها هشدار دهد. آن ها می­خواهند از استفاده مردم از بیتکوین ممانعت کنند، خصوصا اینکه مردم بخواهند عمدا یا سهوا قانون شکنی کنند.

در سایت Bitcoin.com مقاله ای در مورد اعلام نظر وزیر دارایی با این مضمون نوشته شده است:«  فقدان واسطه در استفاده از دیجی ارزهایی از قبیل بیتکوین، برای فعالیت های غیر قانونی و قاچاق در سیستم های شناخته شده و یا ناشناس می­تواند کاربران را درگیر رخنه های غیر عمد در قوانین ضد پول شویی و مبارزه با تروریسم اقتصادی کند. »

کسی مطمئن نیست که تلاقی رخداد هایی همچون موج علاقه مندی جوانان به دادوستد و مقررات وضع شده دولتی نهایتا چگونه بر دیجی ارز ها در هند اثر خواهد گذاشت. فارغ از هر آنچه رخ دهد، بسیاری از افراد و گروه ها علاقه شدیدی به دادوستد روی بیتکوین و اثرات آن بر روی تجارت شخصی و فراتر از آن روی اقتصاد هند پیدا کردند.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.  



Source & Image via news.bitcoin.com

https://coiniran.com/?p=6736
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x