بحث آزادچندرسانه‌ای

ساعت ها قبل از Bakkt : بیشتر رمزارزها بشدت سقوط کردند، اما بیت کوین افزایش یافت

دیروز یکشنبه ۲۲ سپتامبر بازار رمزارزها یک موج کاهشی بدلیل نزدیک شدن به ارائه قرارداد فیزیکی Bakkt (BTC) متحمل شد.

بیت کوین تنها رمزارزی است که از ۲۰ رمزارز برتر افزایش قیمت داشت، درحالیکه بقیه بشدت سقوط کردند، حتی در مواردی بیش از ۷% به نسبت ۲۴ ساعت قبل از زمان ارائه سکه جدید کاهش داشتند.

Market visualization

بیت کوین درطول روز در مرز ۱۰,۰۰۰ باقی ماند. در زمان مصاحبه مطبوعاتی، بیت کوین حدوداً ۰.۶% افزایش داشت و در ۱۰,۰۱۴ دلار معامله شد. همچنان نسبت به ۷ روز گذشته ۳% کاهش قیمت داشته است.

Bitcoin 24-hour price chart

اتر(ETH)، دومین رمزارز به لحاظ ارزش بازار، ۴.۱% و در ۲۰۷ دلار در زمان مصاحبه معامله شد. در ۷ روز گذشته، آلت کوین برتر ۹.۵% بالاتر بود، و روند افزایشی اوایل هفته را ادامه داد.

Ether seven-day price chart

ترون (TRX)، ۱۳امین رمزارز به لحاظ ارزش بازار، بیش از ۹% کاهش داشت. مؤسس ترون Justin Sun اطلاع داد که برنامه جدیدی در مورد مکانیزم proof-of-stake که تمرکز خود را روی توزیع سود staking و ارتباط بیشتر با جامعه خواهد گذاشت در دست دارد.

در حالت کلی، ارزش کل بازار از ۲۶۶ بیلیون دلار به ۲۶۳ بیلیون دلار کاهش یافت.

در این بین، . مطابق سخنان Willy Woo، سرمایه گذار و کارآفرین، وضعیت کنونی بازار می تواند شروع یک بازار bull باشد. در توئیتی در ۲۱ سپتامبر، معامله گران روند چین را به عنوان شواهدی برای بستن معاملات باز در یک بازار bull دانستند.

https://s3.cointelegraph.com/storage/uploads/view/d33bdcf518c798220264e5f19b31aecd.png

آینده Bakkt:

همان طور که توسط  Fortune گزارش شد، موج کاهشی در بازار فقط چند ساعت قبل از ارائه قرارداد فیزیکی Bakkt اتفاق افتاد، که یکی از پیش بینی شده ترین اتفاقات در این صنعت می باشد.

دراین بین، آینده قرارداد فیزیکی Bakkt توسط نیمی از افرادی که در یک نظرسنجی توئیتری شرکت کرده بودند، مثبت ارزیابی شده است. این نظرسنجی تا زمان مصاحبه مطبوعاتی، بیش از ۲۳۵۵ رأی بدست آورد.

در توئیتی در یکشنبه، John McAfee  یک فردی که بشدت به رمزارزها خوشبین است، از روند Bakkt حمایت کرد، و معتقد بود که ارائه قراردادهای فیزیکی در صرافی ها سطح اعتماد سرمایه گذاران را افزایش خواهد داد. McAfee اضافه کرد که این اتفاق منجر به پذیرش سریع تکنولوژی رمزارزها خواهد شد.

https://coiniran.com/?p=32480
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x