ایستگاه خبر

از مکالمه تلفنی تا کنترل تلویزیون و اشاره گر لیزری در HTC Mini+

اگر حسابی با تلفن هوشمند HTC تان مشغول بازی یا گردش در اینترنت هستید و می خواهید تماسی بگیرید یا با شما تماس گرفته اند و یا پیغام متنی برایتان رسیده و نمی خواهید بازی یا کارتان را متوقف کنید شرکت اچ تی سی یک راهکار جدید و نه چندان معمول برای شما ارائه داده. یک ابزار جدید که با آن می توانید از طریق گوشی تان بدون اینکه از بازی یا برنامه در حال اجرا خارج شوید تماس برقرار کنید و یا تماس ها و اس ام اس هایتان را جواب دهید.

دستگاه HTC Mini+ از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شود و به این ترتیب می توانید کارهای ذکر شده را از طریق آن انجام دهید همچنین این وسیله می تواند به عنوان کنترل از راه دور دوربین موبایلتان هم عمل کند.

مینی پلاس یک فرستنده رادیویی IR هم دارد که به شما امکان کنترل تلویزیونتان را هم می دهد. همچنین از آن می توان برای کنترل اسلایدهای پاورپوینت استفاده کرد و در کنار اینها یک اشاره گر لیزری هم برای استفاده در ارائه ها قرار گرفته.

این ابزار از یک صفحه نمایش کوچک یک و نیم اینچی OLED با رزولیشن ۱۵۰ در ۱۵۰ پیکسل بهره می برد. بر خلاف صفحه نمایش کوچکی که دارد ابعاد دستگاه به طور قافلگیرکننده ای بزرگ است، ۴.۷ اینچ طول دستگاه و ۱.۶ اینچ عرض آن است و ضخامت آن ۰.۳ اینچ است.
در حال حاضر HTC Mini+ با تلفنهای هوشمند HTC One Mini، HTC Butterfly S،HTC Desire 200 و HTC Desire 500 همخوانی دارد و قیمت آن ۸۴ دلار می باشد.

منبع

https://coiniran.com/?p=2561
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Brysen
Brysen
7 سال قبل

This is a most useful contiibutron to the debate

دکمه بازگشت به بالا
1
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x