ایستگاه خبر

احتمال همکاری NEO و دولت چین برای مقابله با ICO ها

احتمال همکاری NEO و دولت چین برای مقابله با ICO ها

مقامات قانونی چین قبلاً در مورد تحریم ICO ها و صرافی های بیتکوین با Da Hongfei، خالق ارز NEO، مشورت کرده بودند.

NEO یک پلتفرم قرارداد هوشمند بوده و به اتریوم چینی معروف است.

گزارش مبهم Da، حاکی از امکان همکاری وی با دولت چین، برای تعطیلی مراکز استخراج ارزهای رمزنگاری شده در آینده است.

او در مصاحبه ای با نشریه هلندی Het Financieele Dagblad، که به زبان انگلیسی ترجمه شده بود از اصل ماجرا پرده برداشت و اظهار کرد که قانونگذاران، قبل از اعلام غیرقانونی بودن ICO ها و صرافی های بیتکوین از جانب بانک مرکزی، از وی خواسته بودند که پیشنهاداتی در این راستا ارائه کند که ICO ها، خود داوطلبانه برای تعطیلی اقدام کنند.

Da افزود که در تعطیلی ICO ها با دولت همکاری می کند، چون معتقد است بخش عمده ای از ICO ها، تقلبی هستند.
وی طرفداری از ICO ها را به حباب dot-com تشبیه کرد و در ادامه افزود: “در برهه ای که شما یک کسب و کار ورشکسته را با دامنه دات کام خریداری می کنید به راحتی از سرمایه گذاران کلان، سرمایه جذب خواهید کرد. همین موضوع در مورد ICO ها نیز صادق است.”

او در باره NEO می گوید که حتی بدون تایید و حمایت قانون ازاین ارز، باز هم ظرفیت های زیادی برای رشد آن وجود دارد.

گزارشات مربوط به “منع قانونی استخراج”، نادرست است

همچنین Da از نامشخص بودن امکان گسترش دامنه برخوردهای قانونی، از ارزهای رمزنگاری شده به بخش استخراج، پرده برداشت. او گفت مهمترین نگرانی دولت چین، نحوه کنترل سرمایه های کلان و جلوگیری از نفوذ یک سیستم مالی جایگزین است که از تراکنش های آسان و گردش چرخ های سرمایه گذاری برخوردار باشد. وی در مورد غیرقانونی خواندن استخراج گفت: “این مسئله هیچ وقت تایید نشد. از آنجایی که موقعیت “پول مورد اعتماد” تحت فشار است، به نظر می آید که مدیران، نگران این چالش هستند که در عمل، وجود بیتکوین یا سایر ارزها لازم باشد.”
همین مطالب از سوی مدیر کمپانی MGT، John McAfee و سازنده لایتکوین، Charlie Lee نیز انعکاس یافت که هر یک از آنها مدعی شدند عمل استخراج غیر قانونی اعلام نخواهد شد.

احتمال همکاری دولت

او در ادامه افزود که ظرفیت همکاری دولت چین با ارز NEO وجود دارد. با این حال او به عملی شدن این مسئله در کوتاه مدت خوشبین نیست. Da بر این باور است که دولت در نهایت از بستر این ارز به عنوان ستون اصلی در زیرساخت بلاکچین بهره خواهد برد. وی گفت:

“انتظار ندارم دولت چین به این زودی ها با من تماس گرفته و درخواست استفاده از پلتفرم NEO برای زیرساخت بلاکچین در چین را بدهد. اما آیا این موضوع در میان مدت ممکن است؟ چرا که نه! ”

بعد از انتشار این مقاله – و طبق اظهارات فوق به طور مشخص – ارزش این ارز روند صعودی طی کرد.
قیمت NEO تنها در طول ۱ روز، با بیش از ۲۷ درصد افزایش به رقم ۲۵ دلار رسید.

 



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source

https://coiniran.com/?p=8323
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x