مقالات بیت کوین

چگونه آلتکوین ها بیتکوین را تکمیل می نمایند؟

 

بیتکوین تنها ارز رمزنگاری شده با قابلیت اثبات شده با زیرساختار بزرگ، سهم سرمایه گذاری در بازار و شبکه تثبیت شده موثر می باشد. اما، آلتکوین ها موجود در بازار (بیش از ۷۰۰ آلتکوین) هر یک هدفی دارند و شاید بتوانند بیتکوین را تکمیل نمایند.

بیتکوین که از یک “جک” شروع شده است، در حال تغییر مسیر سیستم های مالی در جهان می باشد. مباحثات مربوط به بیتکوین همچنین از این که “آیا بیتکوین می تواند به نرخ جدید تبدیل شود؟” به “از چه راه های دیگری بیتکوین می تواند سیستم های مالی امروزه بشر را تغییر دهد؟” تغییر یافته است.

با در نظرگیری مطالب بیان شده، اکثریت قریب به اتفاق آلتکوین ها از موفقیت بیتکوین و نارضایتی های مربوط به ارز های دیگر الهام گرفته اند.

 

بیتکوین انقلابی در بحث پول و سیستم های مالی ایجاد می کند

سیستم مالی جهان، در هم شکسته است و مثل همیشه، افراد متضرر غیر از کسانی می باشند که از ارز ملی استفاده می نمایند. در نتیجه، میلیون ها نفر برای فرار از آشفتگی های مالی به استفاده از بیتکوین که دارای امنیت می باشد روی آورده اند.

در طول آشفتگی ها مالی ونزوئلا، هند و چین آلتکوین به عنوان یک دارای معتبر عمل نموده است، اگرچه برخی از آلتکوین ها دارای کاربردهای دیگری در اکوسیستم رمزنگاری نیز می باشند.

 

نیاز به آلتکوین ها؟

با در نظرگیری جدلی که بین نرخ های متداول اصلی در حال افزایش می باشد، آخرین چیزی که جامعه رمزنگاری ارز به آن احتیاج دارد، جنگ رمزی بین بسترهای متنوع آلتکوینها می باشد. اما همانند هر بازار باز و آزاد، رقابت سالم خوب بوده و مکانیزم مناسبی برای انتخاب بهترین و موثرترین ویژگی برای رمزنگاری ارز فراهم می نماید، که می توانند در رمزنگاری ارز برای نمونه های دیگر مانند بیتکوین ها مناسب باشند.

هر رمزنگاری ارزی مختلف دلیلی برای وجود خود دارد. اما آلتکوینها به صورت کلی برای هدف مشترکی – برای برگرداندن آزادی به مردم و تلاش برای بازسازی سیستم مالی قانونی جهان- فعالیت می کنند.

 

آلتکوین باعث تکمیل بیتکوین در تجارت رمزنگاری ارزی می شوند

اولین راهی که آلتکوینها باعث تکمیل بیتکوین می شوند از طریق نقدینگی می باشد. آلتکوین ها با تراکنش های بالا, معاملات همزمان را در بازار ارزهای رمزگذاری شده ممکن می سازند. سرمایه گذاران می توانند بر اساس اختلاف قیمت بین بیتکوین و آلتکوین معامله نمایند.

راه دوم افزودن قابلیت ناشناس بودن و حفظ حریم شخصی می باشد. تراکنش های بیتکوین می تواند با نام های جعلی و نه به صورت کاملاً بی نام صورت گیرند. اگر هر فردی یک آدرس منحصربفرد برای بیتکوین خود داشته باشد، همه تراکنش های مربوطه به آن آدرس پیوند می یابند. در بازار ازرهای رمزنگاری شده، تعداد کمی از آلتکوین ها (مانند مونرو) سعی بر ارائه تراکنش های بی نام دارند (اما نمی توان به راحتی قضاوت کرد که آیا ارز مونرو از ارز های دیگر دارای حالت خصوصی بیشتری می باشد). اما، علی رغم همه این ویژگی های اضافی، برخی از طرفداران اصلی بیتکوین ترجیح می دهند که آلتکوین های دیگر را برای مدت طولانی تری نگهداری ننمایند، چرا که آن ها بیتکوین را به عنوان یک طلای استاندارد برای دیجی ارزها و یک ارز رزرو تصور می نمایند.

بنابراین چگونه آلتکوین ها به بیتکوین برای بی نام نمودن تراکنش ها کمک می نمایند؟ کاربران بیتکوین می توانند می توانند به سایت های تبدیل نرخ مانند Shapeshift.io برای تبدیل بیتکوین خود به آلتکوین و بالعکس – اما با یک آدرس متفاوت- مراجعه نمایند. با انجام چنین کاری، لایه بندی آدرس های مختلف رهگیری تراکنش ها را مشکل تر می سازد. وجود آلتکوین ها همچنین تلاش های دولت مبنی بر تحریم بیتکوین را بی معنی می سازد (از آن جایی که گزینه های جایگزین دیگری برای استفاده شدن به جای بیتکوین وجود دارند).

 

آلتکوین های آزمایشی

برخی توسعه دهندگان آلتکوین ها با ویژگی های جدید را به صورت آزمایشی توسعه می دهند. زیرا هیچ راه دیگری برای آزمایش قابلیت های آن ها غیر از استفاده عملی از آن ها در بازار آزاد وجود ندارد. از آنجایی که ارزش شبکه بیتکوین بسیار بالا می باشد، آزمایش مستقیم آن ها با ویژگی های جدید در شبکه بیتکوین عاقلانه نخواهد بود. بنابراین، برخی از آلتکوین ها به عنوان بستری برای این ویژگی ها عمل می نمایند تا اینکه روزی بتوانند در قالب بیتکوین ارائه شوند.

زیرساختارهای مالی برای آلتکوین ها

به دلیل شبکه وسیع و زیرساختار مناسب مانند کیف پول الکترونیکی، تبدیل کننده ارز و پردازنده پرداخت کننده در موبایل، بیتکوین در انبوه موارد رمزنگاری شده کاملاً شاخص می باشد. حقیقیت ناخوشایند این می باشد که اکثریت آلتکوین ها باید به بیتکوین ها تبدیل شوند، زیرا استفاده از ارز رمزنگاری شده بیتکوین تنها را آسان برای خرید کالا و خدمات می باشد.

بنابراین، آلتکوین ها به صورت اجتناب ناپذیری بیتکوین ها را تکمیل نموده و بیتکوین را مانند دلار آمریکا در بازاردیجی ارزها نموده اند. تعداد آلتکوین ها به رشد خود ادامه می دهند. اما احتمال این که این آلتکوینها در بازار رقابتی ارزهای رمزنگاری شده دوام بیاورند کم می باشد.

در نظر داشته باشید – دسیسه های کلاهبردارانه ای در صدد جداسازی مردم و بیتکوین های آنها با توطئه “صعود و نزول” می باشند. تحقیق قبل از سرمایه گذاری در هر آلتکوین بسیار مهم می باشد.

 

به نظر شما آلتکوین ها از چه راه های می توانند بیتکوین ها را تکمیل نمایند؟

 

Image Via Otempo

Source NewsBitcoin

https://coiniran.com/?p=4081
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x