ایستگاه خبر

گردهماییِ Philly fed برای بررسی تاثیر بلاکچین بر ثبات مالی

در ماه آینده بانک The Federal Reserve Bank of Philadelphia، میزبان یک گردهمایی پیرامون بررسی تأثیر بلاکچین بر ثبات مالی خواهد بود.

این گردهمایی که توسط شعبه بانک مرکزی ایالات متحده (The US central bank branch) سازمان دهی شده، در تاریخ ۲۸ تا ۲۹ سپتامبر با همراهی مجله علم اقتصاد و تجارت برگزار خواهد شد. بررسی بخش بلاکچین و رمزارزها، طی نشستی با حضور Jim Cunha  معاون ارشد The Federal Reserve Bank of Boston، و William Nelson مدیر عامل اجراییِ The Clearing House، درباره “بیتکوین، بلاکچین، و رمزارزها”  که برای قسمت پایانی این گردهمایی در روز نخست برنامه ریزی شده،  آغاز خواهد شد.

توجه داشته باشید که موضوع تأثیر بلاکچین بر ثبات مالی، توسط سایر بانک های مرکزی از جمله توسط نمایندگان

The Financial Stability Board (FSB) (هیئت مدیره ثبات و استقلال مالی) که تعدادی از رؤسا و رهبران بانک مرکزی نیز در میان اعضای آن حضور داشته و عضویت دارند نیز مطرح شده است.

در مقدمه ای بر دستورِ کار این گردهمایی، این سوال که آن تاثیر چه عواقبی به دنبال خواهد داشت، به عنوان یک موضوع باز و قابل بحث قلمداد شده است.

The Philly Fed نوشت:

“…تکنولوژی بلاکچین که در ابتدا برای  تراکنش های بیتکوین مورد استفاده قرار گرفت، دارای توانایی ایجاد یک اختلال بزرگ و عمده در چشم انداز مالی نیز می باشد. علاوه بر این، بسیاری از کشورها (از جمله سوئد، کره و چین) به بررسی ارزهای دیجیتالی خود پرداخته اند. از آنجایی که هنوز بلاکچین در تمامی  زمینه ها و چرخه اقتصادی مورد استفاده و آزمایش قرار نگرفته است، مشخص نیست که آیا این بخش خواهد توانست به رشد و گسترش خود ادامه دهد، و این امر چه تأثیری بر روی سیاست پولی و به طور کلی ثبات مالی خواهد گذاشت.”

این گردهمایی، مطالب ارائه شده را در چهار مقاله پژوهشی شامل موضوعاتی مانند: “قاعده ارزش یک بیتکوین؟” و “اختلال بلاکچین و قراردادهای هوشمند” در میان موضوعات دیگر، قرار داده و دسته بندی کرده است.

 

(Philly Fed) The Federal Reserve Bank of Philadelphia: بانک مرکزی فدرال فیلادلفیا



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : coindesk

https://coiniran.com/?p=8237
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x