ایستگاه خبر

همکاری شرکت AIRBITZ با شرکت تشخیص هویت بلاکچینی

شرکت  تشخیص هویت Sphre  که بر اساس بلاکچین کار می کند همکاری خود را با Airbitz، یکی از پلتفرم های امنیت اطلاعات و یکی از محبوب ترین کیف پول های موبایلی که بیش از۱۴۰۰۰۰ کاربر را دارا می باشد آغاز کرده است.

Airbitz بر روی پلتفرم امنیت خود یعنی Edge Security Platform از زمان تاسیس شرکت کار کرده  و تمام تلاش خود را  برای ارائه  یک راه حل امن و آسان در پروژه های بلاکچینی غیر متمرکز و  dApp جهت بهبود پذیرش همگانی  ارزهای رمزنگاری شده می کند.

طبق این همکاری، Sphere از توان Edge Security شرکت Airbitz برای ایجاد امنیت در پلتفرم های مبتنی بر قرارداد هوشمند خود یعنی AIR استفاده خواهد کرد.

Daren Seymour مدیرعامل Sphre نظرات خود در رابطه با این مشارکت را این گونه بیان می کند:« تجربه کاربری آسان که همراه با قابلیت های غنی، محیط توسعه بزرگ و تیم Airbitz است دلیلی برای انتخاب یک شریک مناسب همانند شرکت  Sphre است. ما مشتاقانه منتظر ارائه یک محصول آسان در بازار هستیم و مشارکت ما با Airbitz بخش مهمی از این کار است».

AIR یک سیستم هویت دیجیتال و یک سیستم تعامل اقتصادی بر اساس زیرساخت بلاکچین است که اجازه می دهد افراد، شرکت ها و سازمان ها، مدیریت هویت دیجیتال خود را از طریق یک برنامه غیر متمرکز و با حفظ کنترل کامل انجام دهند در حالیکه این موضوع در یک سیستم متمرکز امکان پذیرنیست.

پلتفرم AIR بر روی Hyperledger ساخته شده و از دو جزء اصلی تشکیل شده است: Chaincode یا قرارداد هوشمند که اساس هویت ارائه شده را شکل می دهند و رابط برنامه نویسی کاربردی (API) که اجازه می دهد شخص ثالث ها وشرکت ها AIR  را به سیستم های موجود و جدید خود ادغام کنند این در حالیست که نرم افزار تلفن همراه امنیت کلید خصوصی هر فرد را حفظ می کند.

توکن های XID برای استفاده در پلتفرم AIR جهت تسهیل تراکنش های مبتنی بر هویت خواهد بود. توکن XID بر بلاکچین بیتکوین از طریق پلتفرم Omnilayer ایجاد می شود. Omnilayer نه تنها اجازه می دهد که AIR توانایی تشخیص کاربر یا سازمان را داشته باشد بلکه تایید هویت یک حساب کاربری و معامله های موفق آمیز او را با توجه به اطلاعات موجود در بلاکچین بیتکوین که امن ترین و قدیمی ترین بلاکچین جهان است را هموار می سازد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Image via bitcoinist

https://coiniran.com/?p=6387
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x