ایستگاه خبر

همکاری دش با Coinapult به کاربران امکان داد و ستد با ۲۰ پول کلاسیک مختلف را می دهد

دش (Dash) با Coinapult که کیف پولی ست که به کاربران امکان داد و ستد توسط ۲۰ پول کلاسیک را می دهد همکاری خود را شروع کرده است. Coinapult با Cryptocapital که گواهینامه انتقال جهانی دارد همکاری می کند.

(Cryptocapital پلتفرم بانکی پول کلاسیک است که برای پشتیبانی از ارزهای بلاکچینی ساخته شده است)
با باز کردن یک حساب کاربری Coinapult مشتریان بلافاصله یک کیف پول دش دریافت می کنند. توسط باز کردن حساب در Crypto Capital آن ها می توانند برای خرید دش، پول به Coinapult واریز کنند.
مشتریان حسابهای جدای خود را به Crypto Capital دریافت می کنند که به طور کامل با Coinapult یکپارچه هستند. آن ها همچنین می توانند منابع مالی بانک خود را به حساب Crypto Capital انتقال دهند. این پول در حساب Crypto Capital همیشه ازطریق اتصال به پلتفرمی آنلاین در دسترس و قابل برداشت است.

۲۰ واحد پول فیات

ارزهای فیات یا کلاسیکی که در این سیستم پذیرفته می شوند عبارتند از USD, CAD, EUR, GBP, CNY, AUD, JPY, HKD, TRY,  CZK, PLN
Daniel Diaz معاون توسعه کسب و کار دش می گوید:« این یکپارچه سازی برای کاربران فعلی و آینده دش بسیار مهم است چرا که به بزرگترین سوال کاربران مبنی بر اینکه چگونه می توانند از راهی امن به خرید و فروش دش با پول کلاسیک بپردازند پاسخ می دهد. »
او همچنین می گوید:«کاربران می توانند به جای انتقال پول به یک شخص ثالث، تمام مراحل انتقال را در حسابهای خود را کنترل کنند. این باعث می شود که خطرات کمتر شده و نگهداری و ذخیره سازی ارزش در دش امن تر شود. کاربران باید این واقعیت را نیز در نظر بگیرند که دش معاملاتی سریع تر و ارزان تر دارد.»

دش و افزایش نفوذ دربازار

این یکپارچگی دسترسی سرمایه گذاران و کاربران را به دش بصورت روزافزون افزایش می دهد. می توان ارزش بازار دش را دید که از ۷۷ میلیون دلار به ۵۲۸ دلار در سه ماهه اول افزایش یافته است.

مدیر عامل Coinapult آقای Gabe Sukenik می گوید:«دسترسی اقتصاد دش به Crypto Capital از طریق Coinapult می تواند یک گام رو به جلو و مهم برای نقدینگی Dash باشد. حتی در میان مشکلات بانکی قابل توجه برای شرکت های بیتکوینی، Crypto Capital به افراد و شرکت ها که نیاز به دسترسی به جابجایی پول برای بیتکوین بصورت بین المللی داشتند کمک کرده است. کاربران دش حالا می توانند به طور مستقیم به خرید و یا فروش دش با پول کلاسیک بپردازند.”
تعداد کاربران Coinapult در ۱۸ ماه گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است. دش به تازگی بیشتر از شش برنامه نویس ++C استخدام کرده است که همه آنها با استعدادهای ویژه خود تمام وقت بر روی بیشتر از ۵۰ برنامه کار می کنند و قرار است تیم توسعه دهنده افزایش نیز بیابد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source via cryptocoinsnews

Image via altcointoday

https://coiniran.com/?p=6116
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x