ایستگاه خبر

ماندگاری قیمت بیتکوین در بالاتر از هزار دلار

حمایت روانی تجار بیت کوین برای باقی ماندن بیت کوین بالاتر از هزار دلار ( کوین دسک با پرسش از تجار شواهدی دال بر این امر یافته است.). از چهاردهم فوریه قیمت بیت کوین بالاتر از هزار دلار باقی مانده است. یک دلیل امر خوش بینی بازار نسبت به افزایش قیمت بیت کوین در سال جاری است.

جاش اولسویچ () در مجله بیت کوین با تحلیل فنی (در دراز مدت یعنی از سال ۲۰۱۳)(نمودار زیر) نشان می دهد که بیت کوین اکنون در منطقه مقاومت است و بنابراین نوسانات زیادی را باید انتظار داشت و بیت کوین تلاش های متعدد خواهد کرد تا رکورد بالاترین قیمت را بشکند . مشخصا در هنگام نوسانات، خرید و فروش می تواند برای تجار می تواند ریسک زیادی به همراه داشته باشد. جاش توصیه می کند که با روند بازار نجنگید و روندها در بازه طولانی مدت را تحلیل کنید.

feb21 2.width 800

ویلیام سوبرگ (William Suberg) در کوین تلگراف خوش بینی و چشم انداز مثبت نسبت به مقررات قانونی را یک دلیل برای پشتیبانی و اعتماد بیشتر تجار به بیت کوین می داند. هچنین باید گفت که بازار حافظه دارد و این خوش بینی اصولا به افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین در ابتدای سال میلادی بازمی گردد. در آن موقع، بسیاری افزایش قیمت بیت کوین حتی تا چند هزار دلار را پیش بینی می کردند.
برای برخی دیگر از صاحب نظرات این نوسانات و وابستگی بازار به جو روانی نگران کننده است. برای مثال  جیکوب الیسوف (Jacob Eliosoff)، مدیر بنیاد مالی کریپتوکارنسی به کوین دسک گفت:

«… من درباره پیشرفت و فرهنگ بیت کوین بسیار نگران هستم. تعجب نخواهم کرد اگر ما به قیمت نهصد یا هشتصد دلار در چند ماه آینده برگردیم.» وی همچنین تاکید کرد که روند متعاقب موضوع برداشت های پول از صرافی های چینی و تصمیم SEC درباره Winklevoss Bitcoin ETF دو نقطه اوج این بلاتکلیفی هستند.

از مجموعه نظرات، می توان اینطور برداشت کرد که پیش بینی می شود نوسانات بیشتری را شاهد باشیم. بسیاری از تجار از رکوردشکنی قیمت بیت کوین پشتیبانی خواهند کرد. حدس زده می شود که بعد از یک دوره نوسانات زیاد تثبیت قیمت بیت کوین را شاهد باشیم.

https://coiniran.com/?p=4849
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x