ایستگاه خبر

لایحه ۷۰۰میلیارد دلاری برای بررسی امنیت سایبری بلاکچین

یک لایحه دفاعی ۷۰۰میلیارد دلاری توسط مجلس سنای آمریکا تصویب شده که شامل دستورالعملی جهت مطالعه و تحقیق بلاکچین توسط وزارت دفاع می شود.

چند روز پیش مجلس سنای آمریکا یک هزینه مالی بزرگ که شامل صدها میلیارد دلار بود به ارتش آمریکا فرستاد. در اصلاحیه ای در این لایحه که توسط سناتور Rob Portman از اوهایو پیشنهاد شده آمده که اگر این موضوع در قانون تایید شود، نیاز به یک گزارش کامل درباره کاربردهای سایبری فناوری بلاکچین است.

طبق گزارش وبسایت رسمی کنگره، این اصلاحیه به اتفاق آرا، پیش از تایید و رای نهایی لایحه تایید شد. قسمتی از متن اصلاحیه به شرح زیر است: «…گزارشی درباره کاربردهای سایبری تهاجمی و دفاعی فناوری بلاکچین و سایر فناوری های پایگاه داده توزیعی نیاز است و تلاش های نیروهای خارجی، سازمان های افراطی و شبکه های جنایی در استفاده از این نوع فناوری ها باید ارزیابی شود».

انتظار می رود این تحقیق بلاکچین (و موارد اضافی آن)، شش ماه پس از آنکه لایحه دفاع به قانون وارد شد، ارائه شود. اما پیش از آنکه به قانون تبدیل شود، گام های زیادی پیش رو وجود دارد. مجلس نمایندگان – مجلس سطح پایین تر از کنگره سنا- در ماه جولای لایحه مشابهی را ارائه کره یود و اکنون این دو نهاد باید نسخه ای سازگار را پیدا کرده و تصویب کنند.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : coindesk

 

https://coiniran.com/?p=8276
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x