ایستگاه خبر

با نزدیک شدن سگویت برای لایتکوین، Coinbase لایتکوین را می پذیرد

با توجه به امکان فعال شدن قریب الوقوع Segwit برای Litecoin، وبسایت  Coinbase قابلیت استفاده از لایتکوین را اضافه کرده است. حالا کاربران Coinbase می توانند لایتکوین را نیز بخرند،، بفروشند  و یا نگهداری کنند.

Coinbase یک کمپانی دیجی ارزی است

Brian Armstrong مدیرعامل Coinbase در ماه ژانویه از اینکه آن ها چنین تصمیمی دارند خبر داده بود. او گفته است که ما تنها یک شرکت بیتکوینی نیستیم. در این راستا، آن ها نه تنها بستر را برای علاقمندان و سرمایه گذاران بیتکوین فراهم می کنند، بلکه مجموعه دیجی ارزهای قابل پذیرش خود را جهت شامل شدن بسیاری دیگر از دیجی ارزها گسترش خواهند داد. او می گوید:« به نظر من برای Coinbase و GDAX مهم است که به حمایت دیجی ارزهای بیشتری را بپردازند. ما دیگر تنها یک شرکت بیتکوینی نیستیم، ما یک شرکت دیجی ارزی هستیم.»

Armestrong همچنین به نگرانی خود در رابطه با توانایی بیتکوین در مقیاس پذیری و همچنین کارمزدهای بیتکوین اشاره کرد. او می گوید که ایمانش را به بیتکوین به عنوان “طلای دیجیتال” از دست نداده و یا به آن خیانت نمی کند.

علاوه بر اینها، Charlie lee موسس لایتکوین  برای مدتی به عنوان مدیر بخش مهندسی Coinbase با آن ها همکاری می کرده. طبق گزارشی اعلام شده که Lee به این موضوع که همیشه صحبت هایی بر سر اضافه کردن لایتکوین به Coinbase بوده اشاره کرده است.

لایتکوین، سگویت و افزایش قیمت

اخیرا جامعه لایتکوین میزگردی جهت فعالسازی پروتکل سگویت تشکیل داد. بسیاری با روی آوردن به سگویت بعنوان یک حرکت برای قوت و مقیاس پذیری کوتاه مدت لایتکوین موافق بودند.. برخی دیگر نیز با اجرای یک سافت فورک یا هاردفورک دیگر موافق بودند چرا که لایتکوین به مقیاس پذیری بیشتر احتیاج خواهد داشت.

کمی بعد از این اجماع، Bitcoin.com گزارش داد که تعداد بلاک هایی که برای فعال شدن سگویت در شبکه لایتکوین علامت (سیگنال) داده اند به حد نصاب رسیده است. طبق این گزارش، بعد از یک دوره ی دیگر، سگویت اجرا خواهد شد.

همزمان با خبر فعالسازی سگویت و ایجاد یک کیف پول لایتکوینی توسط Coinbase، قیمت لایتکوین افزایش چشمگیری پیدا کرده است. قیمت فعلی لایتکوین در coinmarketcap.com ۲۵.۴دلار است و طی ۲۴ ساعت حدود ۲۰۰درصد افزایش یافته است.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source via news.bitcoin.com

Images via techcrunch

https://coiniran.com/?p=5984
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x