ایستگاه خبر

ثبات قیمت اتریوم و بیتکوین و افزایش چشمگیر قیمت بیتکوین کش

ثبات قیمت اتریوم و بیتکوین و افزایش چشمگیر قیمت بیتکوین کش

بازار ارزهای رمزنگاری شده همچنان در حال صعود هستند، هرچند که سرعت کمتری نسبت به روز چهارشنبه دارند. در زمان نوشته شدن این مقاله قیمت بیتکوین از ۴۶۰۰ دلار عبور کرده؛ این در حالیست که قیمت اتریوم کمی کاهش داشته است. بیتکوین کش توانسته رشد ۲۰% داشته باشد و ممکن است به ۷۰۰ دلار هم برسد. از طرف دیگر شاهد افزایش قیمت NEO بودیم که دلیل آن معرفی شدن آن در یک صرافی بزرگ است. (در زمان نوشته شدن این مقاله قیمت بیتکوین کش معادل ۶۴۸ دلار است)

Screenshot 20170908 113119
این عوامل دست به دست هم داده اند تا ارزش بازار کل دیجی ارزها به ۱۶۲میلیارد دلار برسد که البته همچنان از بالاترین حد خود حدود ۱۸میلیارد دلار کمتر است (عددی که در آخر هفته گذشته به آن رسید). عدد ارزش بازار نشانگر بازیابی ۳۰میلیارد دلاری بازار ارزهای رمزنگاری شده طی یک بازه سه روزه است.

قیمت بیتکوین
قیمت بیتکوین با کمی افزایش توانست در اوایل روز پنجشنبه رشد ۵۰ دلاری داشته باشد و خود را از ۴۵۲۲ دلار به ۴۵۷۲ دلار و در نهایت به سقف ۴۶۰۰ دلار برسد. آخرین باری که قیمت بیتکوین به سطح ۴۶۰۰ دلار رسید توانست به سرعت تا ۵۰۰۰ دلار نیز برود(هرچند که مدت زمان ماندگاری آن در ۵۰۰۰ دلار طولانی نبود).
در زمان نوشته شدن این مقاله ارزش بازار بیتکوین ۷۶٫۳ میلیارد دلار است.

ماندگاری قیمت اتریوم زیر ۳۳۰دلار
قیمت اتریوم چندین تلاش برای شکستن سطح ۳۳۰ دلار داشت، اما هیچ کدام از آن ها در نهایت به ثبات نرسید. با اینکه در ساعات پایانی ششم سپتامبر قیمت این ارز به ۳۳۵ دلار رسیده بود، صبح روز بعد تا ۳۲۰ دلار هم پایین آمد. در زمان نوشته شدن این مقاله، قیمت اتریوم ۳۲۸ دلار است و همچنان ارزش بازار خود را با عدد ۳۱ میلیارد دلار حفظ کرده است.
سرمایه گذاران باید گوشه چشمی به اجرای Metropolis، آخرین بروزرسانی پروتکل اتریوم، داشته باشند. اولین قسمت آن در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) اتفاق خواهد افتاد و با توجه به بروز رسانی های گذشته باید انتظار بالا رفتن قیمت با نزدیک شدن به این روز را داشت.

افزایش ۱۹درصدی قیمت بیتکوین کش
در روز پنجشنبه، بیتکوین کش از میان ۱۰ کوین برتر توانست بهترین وضع را داشته باشد. این دیجی ارز روز خود را با قیمت ۵۶۲ دلار شروع کرد و تا ۶۸۴ دلار نیز رفت. این موضوع ارزش بازار بیتکوین کش را تا بیش از ۱۱میلیارد دلار بالا برد که از ۲۲ آگوست بیشترین عدد به حساب می آید.
این افزایش قیمت باعث شد که استخراج این دیجی ارز نسبت به بیتکوین سودآور تر باشد. همین موضوع چندین استخر استخراج از جمله AntPool را به شبکه BCH بازگرداند.

مقابله NEO با ممنوع شدن ICO در چین
اوایل روز پنجشنبه، صرافی Bitfinex اعلام کرد که NEO را به پلتفرم خود اضافه کرده و امکان داد و ستد آن را با دلار، بیتکوین و اتریوم فراهم کرده است. این موضوع باعث شد قیمت NEO که با اعلام خبر ممنوعیت ICO در چین به شدت افت کرده بود، رشد شدیدی کند.
در زمان نوشته شدن این مقاله NEO بیشتر از ۳۰ درصد رشد داشته و از قیمت ۲۰ دلار در روز ششم سپتامبر به بالاتر از ۲۹ دلار رسیده است.

 



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source

https://coiniran.com/?p=8078
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x