ایستگاه خبر

تصمیم کارخانجات بزرگ Midea برای قرار دادن دستگاه های استخراج بیتکوین در لوازم منزل

شنیده ها حاکی ست، گروه Midea، تولید کننده بزرگ لوازم برقی در چین، به دنبال راهی برای استخراج بیتکوین با لوازم منزل است.

این برنامه که قبلا گزارشی از آن منتشر نشده بود در ماه نوامبر گذشته ثبت شده و اوایل امسال توسط سازمان مالکیت معنوی جمهوری خلق چین (SIPO) منتشر شد.
برنامه این شرکت شامل محصولاتی همانند دستگاههای تهویه مطبوع، رطوبت سازها و تلویزیون ها می شود که به همراه تراشه های تخصصی استخراج ساخته می شوند. پس از برنامه ریزی، محصولات به یک سیستم ابری مرکزی متصل می شوند و از قدرت پردازش آنها در قالب سیستم پس زمینه برای استخراج بیتکوین استفاده می کنند.

در رویکرد فرضی این ثبت اختراع آمده است:
“این روش شامل مراحل زیر می باشد: کنترل شبکه دسترسی به لوازم منزل و ورود به یک اکانت بیتکوین توسط لوازم منزل، در حالی که این اکانت از قبل بر روی یک سایت استخراج بیتکوین ثبت شده است، صورت می گیرد. کنترل لوازم منزل جهت استخراج کوین ها
در سایت استخراج بیتکوین انجام شود و بیتکوین ها در یک کیف پول مرتبط با اکانت بیتکوین ذخیره شوند.”

بر اساس روش ارایه شده در این اختراع دارای حق ثبت، اجرای نرم افزار استخراج تداخلی در کار معمولی لوازم منزل ایجاد نخواهد کرد و حتی زمانی که از آنها استفاده نمی شود، سیستم استخراج فعال خواهد بود. در نتیجه “گستره خدمات و ارزش اقتصادی لوازم منزل افزایش خواهد داشت”. همچنین این دستگاه ها می توانند برای صاحبان خود درآمد اضافی نیز به همراه داشته باشند.

این ایده سال ها است که توسط شرکت های مختلف مانند استارت آپ بیتکوین ۲۱ INC مورد تحقیق و بررسی قرار داشته است و شرکت Midea نباید به عنوان اولین ایده پرداز این مورد قلمداد شود. در کشور چین ماهیت ثبت اختراعات نرم افزاری، کمی نا مفهوم است. برنامه های کامپیوتر را نمی توان ثبت کرد، اما در بعضی موارد می توان از حق قانونی کپی رایت برای آنها استفاده کرد. با توجه به قانون SIPO (ثبت اختراع و حمایت از مالکیت معنوی در چین)، اگر ترکیبی از نرم افزار و سخت افزار باعث ساخت چیزی واقعا خلاقانه شود، می توان آن را ثبت اختراع کرد.

گروه Midea که تعداد کارمندانش از ۱۲۵۰۰۰ نفر بیشتر است، در سال ۲۰۱۷ دارنده رتبه ۴۵۰ از بین ۵۰۰ شرکت عضو کمپانی های آینده در جهان است. در گزارش های مالی اوایل امسال، درآمد این شرکت برای سال مالی ۲۰۱۶ بیش از ۲۲ میلیارد دلار اعلام شده که شامل سودی به مبلغ ۲ میلیارد دلار می شود.

 



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source

https://coiniran.com/?p=7972
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانلود آهنگ بندری
دانلود آهنگ بندری
5 سال قبل

سلام.وبسایت جامعی دارید.دستتون درد نکنه

حامد
حامد
6 سال قبل

سلام دوستان
سوالی داشتم،به نظر شما خرید بیت کوین توی شرایط کنونی همچنان عاقلانه هست؟با توجه به این که قیمت ها به شدت رفته بالا،آیا این یه حباب قیمتی هست یا از این به بعد قراره قیمت بیت کوین توی همین حدود نوسان داشته باشه
میخواستم بیت کوین بخرم اما با توجه به افزایش عجیبش الان مردد هستم که بخرم یا نه
اگه سریع جواب بدید ممنون میشم
ببخشید که اینجا پرسیدم نمیدونستم کجا باید بپرسم

دکمه بازگشت به بالا
2
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x