ایستگاه خبر

واقعیت مجازی برای بلاکچین بیت کوین

امروز یعنی جمعه ۳۱مارس یک بازی واقعیت مجازی (VR) بر پایه شبکه بیت کوین به Steam اضافه می شود. این بازی که Bitcoin VR نام دارد یک شبیه سازی از معاملات بیت کوین در زمان واقعی است که درون محیطی تاریک به اسم “جنگل ساتوشی” دیده می شود و بازیکن ها حتی می توانند شبکه را با یک تیر و کمان هرس کنند.

Bitcoin VR دیدی کاملا جدید از بلاک چین است

در هفته جاری، شرکت بلاک چین Indiesquare بازی Bitcoin VR خود را از طریق شبکه بازی Steam معرفی می کند. شرکت Indiesquare بخاطر کیف پول توکن Counterparty خود بسیار شناخته شده است. این شرکت همچنین به دلیل تلاش های مشترک خود با بازی های انگیزه ساز دیجی ارزی مثل Spells of Genesis، Sarutobi و Takara معروف است. هرچند Bitcoin VR  یک بازی بسیار متفاوت و خاص است چرا که به بازیکن ها امکان قدم زدن در سراسر بلاک چینِ بیت کوین را می دهد.

گرافیک Bitcoin VR به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی در این محیط راه بروند و تصاویری از تراکنش های در حال انجام روی بلاک چین در همان لحظه را ببینند. بازیکن ها برای بازی به یک هدست واقعیت مجازی احتیاج دارند که توسعه دهندگان Bitcoin VR هدست HTC Vive را پیشنهاد می دهند.

bitcoin game e1490956742242

تراکنش هایی که در این بازی دیده می شوند شماره بلاک مرتبط را نمایش می دهند، همچنین قیمت لحظه ای بیت کوین را نیز در این تصاویر می توان دید. در این بازی تراکنش ها توسط اشیایی شبه بلاک نمایش داده می شوند و سنگ هایی با اندازه تراکنش بزرگتر، سنگ های بزرگتری می سازند.

شرح بازی Bitcoin VR در Steam اینطور می نویسد:« می توان گفت این بازی تقریبا برای geekها است و ممکن است همه افراد از آن لذت نبرند، اما ما فکر می کنیم که خیلی باحال است!» همچنین در ادامه می نویسد:« آیا هیچ وقت خواسته اید که تراکنش های بیت کوین را در زمان واقعی و در لحظه توسط واقعیت مجازی ببینید؟ با ورود به جنگل ساتوشی می توانید این تراکنش ها را ببینید که در قالب سنگ های گرانبها از آسمان می ریزند و شما می توانید یا آن ها را بگیرید تا جزئیات تراکنش را ببینید و یا توسط یک تیروکمان آن ها را بزنید.»

اولین مرورگر بلاک چین به صورت واقعیت مجازی

در کنار قدم زدن در جنگل ساتوشی و مشاهده تراکنش های بیت کوین به صورت زنده، کاربران می توانند تراکنش های توکن های Counterparty را نیز ببینند. Bitcoin VR همچنین یک بازی کوچک نیز در داخل خود دارد که می توانید در آن زنجیره را نیز با تیروکمان هرس کنید.

bitcoin game2 e1490956713451

بازی Bitcoin VR بر روی سیستم عامل های ویندوز۱۰ اجرا می شوند و سازندگان این بازی داشتن حافظه ای حدود ۸گیگابایتی را جهت کیفیت بالاتر بازی پیشنهاد می کنند.

بازی های Indiesquare و توکن های Counterparty مرتبط، در جامعه بیت کوین محبوب  شده اند. بازی های نظیر Spells of Genesis  توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است اما شبیه ساز مجازی بلاک چین می تواند داستان کاملا متفاوتی باشد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Images via news.bitcoin.com

https://coiniran.com/?p=5301
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x