ایستگاه خبر

برنامه آموزشی جدید Scaling Bitcoin برای توسعه دهندگان

 

Scaling Bitcoin، طی کنفرانس بین المللی مهندسی، متمرکز بر تحقیقات  بیتکوین و بلاکچین، برنامه خود را برای نسخه ۲۰۱۷ منتشر کرد. این کنفرانس که در هفته اول نوامبر  سال جاری در استنفورد کالیفرنیا برگزار می شود، یک رویداد جانبی جدید به نام Bitcoin Edge (یک برنامه آموزشی  برای توسعه دهندگان بیتکوین) را معرفی خواهد کرد.

 

آقای Anton Yemelyanov، رئیس کمیته برنامه ریزی Scaling Bitcoin  اعلام کرد: “این برنامه بسیار جالب است، زیرا طی آن از آخرین پیشرفت های تحقیقاتی در زمینه روش های مختلف مقیاس پذیری بیتکوین، تغییر پذیری، توافقات، انتشار داده ها، تکنیک های جایگزین برای مدیریت بلاکچین ها و بسیاری از موضوعات دیگر رو نمایی می شود.”

 

Scaling Bitcoin دانشگاه استنفورد

پس از برگزاری کنفرانس های مونترال، هنگ کنگ و میلان، چهارمین کنفرانس Scaling Bitcoin  در دانشگاه استنفورد در تاریخ ۴ و ۵ نوامبر امسال برگزار می شود.

هنگامی که دو بازبینی اول Scaling Bitcoin عمدتا بر روی مقیاس سازی(scaling) و مقیاس پذیری(scalability) تمرکز داشتند، بازبینی سوم با هدف احاطه بر موضوعات متنوع تری می باشد. قرار بر این است که در این دوره کنفرانس، مباحث از مسائل بسیار فنی مربوط به حفظ حریم خصوصی و امنیت، به حوزه بازارهای مالی و براورد هزینه و همچنین سختیِ تفتیش و مواردی دیگر گسترش یابد.

 

Yemelyanov  با ذکر این نقطه نظر که بیتکوین منشا تمام فناوری دفتر کل توزیع شده است، بیان کرد: “Scaling Bitcoin به عنوان وسیله ای برای مطرح شدن فناوری مخاطبان، با اقبال خوبی مواجه شد. برای مثال می شود به Segregated Witness و MimbleWimble  اشاره کرد که همه آنها در پروژه های مختلف بلاکچین مورد استفاده قرار گرفته اند. ما امیدواریم که مطالب دیگر ارائه شده توسط شرکت کنندگان، از ارزش های مشابهی از این دست برخوردار باشند و به پیشرفت صنعت تحقیق و توسعه بلاکچین کمک کنند.”

 

Yemelyanov افزود که یکی دیگر از اهداف مهم برای این کنفرانس ها، گردآوری مهندسان و سایر افرادِ با ذهنیت فنی در یک فضای فیزیکی جهت بحث حضوری و رو در رو می باشد.

 

او  معتقد است : “ از میان همکاری هاست که بسیاری از ایده ها شکل می گیرند و پتانسیل پیدا می کنند تا به واقعیت تبدیل شوند.”

 

Bitcoin Edge Dev++

 

علاوه بر خودِ کنفرانس،Scaling Bitcoin  همچنین یک برنامه آموزشی فنی دو روزه برای توسعه دهندگان با تجربه در بیتکوین را به نام  Bitcoin Edgeمعرفی کرد.

 

Yemelyanov توضیح داد که این ابتکار غیر انتفاعی، تلاشی برای کمک به افزایش ظرفیت توسعه صنعت است:

“یکی از روش های کمک به بحث مقیاس صنعت، اندازه گیری ظرفیت توسعه مورد نیاز صنعت است. یک کمبود نیروی مستعد بطور واضح وجود دارد و ما با اجرای یک کارگاه آموزشی غیر انتفاعی در تلاشیم تا به همه شرکت کنندگان در صنعت کمک کنیم. این کارگاه به توسعه دهندگان کمک می کند تا درک کاملی از اصول اولیه مباحث  بیتکوین و بلاکچین پیدا کرده و آنها را قادر به شروع کار در این زمینه کند.”

Bitcoin Edge با حضور توسعه دهندگان مشهور بیتکوین و دانشگاهیانی همچون Anditto Heristyo، Ethan Heilman، John Newbery، Karl-Johan Alm، Thaddeus Dryja، Jimmy Song  برگزار و هدایت خواهد شد. آنها شرکت کنندگان را با مجموعه ای از موضوعات فنی مرتبط با بیتکوین، از جمله رمزنگاری Elliptic Curve، ساختار تراکنش، سختیِ محاسبات و سازگاری ها و بسیاری مطالب دیگر آشنا خواهند کرد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source

https://coiniran.com/?p=8595
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x