رویدادهای دنیای کریپتو

اولین کنفرانس رایگان بلاکچین decent ،Unchained برنامه ریزی شده تا در ۶ نوامبر ۲۰۱۷ در Hyatt Regency Hong Kong,Tsim Sha Tsui، برگزار شود

این کنفرانس با هدف خاصی طراحی شده تا ارتباطی بین قدرت های جهانی بلاکچین،سیاست گذاران،سرمایه گذاران و روزنامه نگاران رده اول با داغترین دیجی ارز جدید برقرار کند.انحصارا فقط یک وررودی و تعداد محدودی صندلی برای افراد در نظر گرفته شده تا برخلاف کنفرانس های عمومی (که برای همه آزاد است) یک فضای گرم و صمیمی ایجاد شود.

کنفرانس unchainedیک فرصت خاص برای سرمایه گذارانی ست که بدنبال بزرگترین اتفاق بعدی هستند و فرصتی ست برای کار آفرینانی  که  به دنبال وارد کردن این تکنولوژی به بازار هستن.

علاوه بر گفته های MatejMichalko  مدیر عامل Decent ، شرکت کنندگان در این کنفرانس از گفته های برخی از بهترین هایاین صنایع بهره خواهند برد. Dr. Lee George Lam ، رئیس شرکت مدیریتHong Kong Cyberport، با اشخاص برجسته ای مثلJaroslav Kacina از SophiaTx, آقای Xing WangازATMchain و Kalvin FengAlex از Juwan Lee از NexChange و دکتر Shirley MC yeung معاون رئیس جمهور در یونسکو همراه خواهد بود. این سرپرستان توسط افراد حرفه ای از تخصص های مختلف به این همایش پیوسته اند. لیست کامل سخنرانان را از اینجا می توانید ببینید.

سرمایه گذاران بلاکچین، مثل David Wang (مدیر انحصاری  بورس اوراق بها دارِ Gibraltar )،بینش خود را پنل مباحثه ای برای بررسی وضعیت سرمایه گذاران در دنیای دیجی ارزها به اشتراک خواهند گذاشت.همچنین در یک  جلسه خاص با عنوان “پنل ملاقات شرق با غرب” به تشریح جزئیات به کار بردن ابتکار جاده ابریشمی (silk road) در فضای بلاکچین پرداخته خواهد شد.

برای ایجاد هیجان بیشتر، شرکت کنندگان می توانند، جدیدترین مدل VR را تجربه کنند.

Decent تصمیم دارد بیشتر از این دست تجربه ها برای شرکت کنندگان استفاده کند. Hayat regency یک محیط ایده آل و صمیمی تر برای کار فراهم می کند. جای بیشتری برای فعالیت وجود خواهد داشت و از آنجایی که حضور در آن تنها از طریق دعوت امکان پذیر است، پس می توان مطمئن بود که شرکت کنندگان از حداکثر زمان خود در unchained بهره مند می شوند.

صندلی ها در حل پر شدن است اما هنوز دیر نشده. کسانی که تمایل به شرکت در این برنامه دارند می توانند به آدرس روبرو جهت درخواست دعوتنامه مراجعه کنند: unchainedconf.com



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source

https://coiniran.com/?p=8717
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x