ایستگاه خبر

ادعای بزرگ سایت BTC-e: آغاز برداشت بیتکوین از دوم سپتامبر

ادعای بزرگ سایت BTC-e: آغاز برداشت بیتکوین از دوم سپتامبر

صرافی بزرگ و پر سروصدای BTC-e که زمان زیادی مشغول به کار بود و در ماه گذشته هدف مراجع قضاییِ ایالات متحده قرار گرفت، ادعا کرده است که کاربران از روز شنبه امکان برداشت سپرده های خود را خواهند داشت.

بر اساس گزارشات قبلی، پس از توقیف دامین اصلی این شرکت توسط مقامات قانونی که به دنبال دستگیری یک تبعه روس به اتهام پولشویی و وضع جریمه ای به مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار اتفاق افتاد، BTC-e اعلام کرد که ۵۵ درصد ازسپرده ها نزد این صرافی موجود و مابقی آن توقیف شده است. این شرکت در روز گذشته با راه اندازی یک دامین جدید به کاربران اجازه داد موجودی خود را بررسی و از طریق اتاق گفتگو (chat box)  با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در خبری جدیدتر، BTC-e اعلام کرد کاربران امکان برداشت آن قسمت از سپرده های خود را که هنوز نزد این صرافی باقی مانده است را خواهند داشت،اما به شرط آنکه  بپدیرند جهت جبران سرمایه توقیف شده، باقیمانده سپرده خود را بصورت توکن و براساس یک توافق با BTC-e دریافت کنند.

در قسمتی از این بیانیه عنوان شده است: “از روز دوم سپتامبر ۲۰۱۷، برداشت ۵۵ درصد از سپرده ها توسط کاربران امکان پذیر خواهد بود ولی در شرایطی که مابقی ۴۵ درصد توقیف شده، طی یک توافق با کاربران به صورت توکن باشد که در حساب کاربران منظورمی گردد. جزئیات بیشتر درباره این توکن ها و محاسبات تبدیلی آنها و مسائلی از این دست در روزهای آتی منتشر خواهد شد.”

کاربرانی که نگهداری از سپرده خود را روی این سایت انتخاب کنند- بر اساس آنچه در بیانه آمده است- سپرده هایشان به یک دامین تازه تاسیس که هنوز کاملا روشن نیست و قرار است سایت جدید این صرافی باشد، انتقال خواهد یافت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: “در روز آغاز به کار سایت جدید، موجودی کاربران بر اساس قیمت روزبازار مجددا محاسبه شده و با نسبت بالاتری از ۴۵/۵۵، توکن ها در حساب کاربران منظور خواهد شد که می توانند با کد جدید برای خرید و فروش استفاده کنند.”

 



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source

https://coiniran.com/?p=8002
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی
مجتبی
6 سال قبل

باید اینو هم اضافه کنید کاربرانی که الان اقدام به برداشت ۵۵ درصد از کوین های خودشون بکنن تایید میکنن که اکانتشون دلیت بشه و از گرفتن ۴۵ درصد باقیمانده انصراف میدن و هیچ ادعایی بعدا نخواهند داشت.
این شرط سایت برای برداشت کوینها هست!!!

دکمه بازگشت به بالا
1
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x