ایستگاه خبر

با رونق بازار DeFi ، حجم معاملات SushiSwap (SUSHI) به بالاترین رقم خود رسید

به نظر می‌رسد که رونق بازار DeFi پس از وقفه‌ای چندهفته‌ای دوباره بازگشته است. هزینه‌های گس اتریوم بار دیگر به سطح ثبت‌شده در تابستان بازگشته است، در حالی که سکه‌های DeFi مانند AAVE ،Yearn.finance’s YFI ،SUSHI و غیره شروع به پشت سر گذاشتن بیت کوین با اختلاف ناچیز کردند. استفاده ازپلتفرم‌های DeFi نیز در حال افزایش است. داده‌ها نشان می‌دهد که رقم حجم روزانه SushiSwap به بالاترین رکورد جدید در تاریخ رسیده است.

|| بیشتر بخوانید:  مقدمه ای بر صنعت مالی غیرمتمرکز (DeFi) ||

حجم معاملات SushiSwap به بالاترین سطح جدید در تاریخ افزایش یافت
همانطور که داریل وانگ، تحلیلگر سرمایه‌گذاری در DeFiance Capital اشاره کرده است، با رونق بازار DeFi حجم معاملات روزانه SushiSwap به بالاترین رقم خود یعنی ۳۵۵ میلیون دلار رسیده است.

حجم معاملات هفت روز پیش به ۱.۲۶ میلیارد دلار رسیده است که باعث می‌شود SushiSwap یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز باشد. سهامداران SUSHI سالانه ۳۳ میلیون دلار کارمزد کسب می‌کنند. این صرافی بالاترین میزان ثبت‌شده حجم معاملات روزانه خود را با اختلاف پشت سر گذاشت. حجم معاملات ۷ روز گذشته در حال حاضر ۱.۲۶ میلیارد پوند است.

به طور سالانه استیکرهای xSushi 33 میلیون دلار کارمزد دریافت می‌کنند.

– Wangarian (@ Wangarian1) 3 ژانویه ۲۰۲۱

انتظار می‌رود SushiSwap به زودی برنامه های خود را برای سال ۲۰۲۱ منتشر کند.

پیش‌بینی می‌شود این برنامه شامل اطلاعات بیشتری در مورد BentoBox باشد. BentoBox یک راه حل در بازار پول است که به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد سرمایه زیادی را به صورت غیرمتمرکز مدیریت کنند. تحلیلگران فکر می‌کنند راه‌اندازی آن برای SUSHI ارزش بیشتری ایجاد می‌کند زیرا به سهامداران اجازه می‌دهد با گذشت زمان سود بیشتری دریافت کنند.

 

Source

https://coiniran.com/?p=42965
دکمه بازگشت به بالا