ایستگاه خبر

رمز ارز ، یک روش پرداخت کارآمد برای خرید کالا و خدمات در ایالت آلاسکا

آقای Jonathan Johnson، عضو هیئت مدیره Overstock، پنج ایالت از ایالات متحده که بیشترین همراهی برای خرید با استفاده از رمز ارز ها را داشته اند، معرفی کرده است.

Overstock به عنوان اولین خرده فروشیِ بزرگ که در سال ۲۰۱۴ بیتکوین را مورد پذیرش قرار داد، معرفی شد، و هم اکنون در حدود پنجاه رمز ارز مختلف را می پذیرد.

رمز ارز

این ایالت ها شامل آلاسکا، دلاور، اورگان، وایومینگ و هاوائی می باشند که با توجه به این که گفته می شود بسیاری از آنها به عنوان مرکز فناوری مالی دیده نمی شوند، تعجب آور است. تعیین ایالت ها توسط این خرده فروش، با ارزیابی درصد کلی درآمد هر ایالت که از طریق خرید با رمز ارز ها کسب می شود، انجام گرفته است.

از لحاظ درامد مطلق رمز ارز ها، ایالت های پر جمعیت از جمله کالیفرنیا، نیویورک، تگزاس و فلوریدا بالاترین رتبه را دارند. این شرکت محاسبه کرده است که هر ماهه، در مجموع مبلغ ۳۰۰ هزار دلار آمریکا را در معاملات مبتنی بر رمز ارز ها پردازش می کند.

Johnson، اقدام به توصیف انگیزه هایی کرده است که باعث انتخاب آنها برای تبدیل به نهاد فعال تجاری پیشرو در فضای رمز ارز ها می شود:

“ما از بحران بانکی سال ۲۰۱۳ قبرس نتیجه گرفتیم که بیتکوین به عنوان یک ذخیره مناسبِ ارزش، می تواند عملکردی مانند یک ارز داشته باشد. ما طرفدار جنبه های آزادی خواهانه بیتکوین هستیم.”

Johnson با بررسی آمار جمعیتی خرید های رمز ارزی، عنوان کرد:” در خرید با رمزارز، دوبرابر تمایل خرید نسبت به وقتی بوده که پرداخت با ارز رایج صورت گرفته است”. او اضافه کرده است، کسانی که با رمز ارز ها خرید می کنند، هیچ چیز خیلی متفاوتی را نسبت به سایر مشتریان خریداری نمی کنند.

رمز ارز

در ماه سپتامبر، اعلام شد Tzero یک شرکت زیر مجموعه Overstock، یک پلتفرم تجاری برای ICOها که مطابق با قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است را اجرا خواهد کرد. این پلتفرم با ثبت تحت عنوان “سیستم تجارت جایگزین”، قادر به دستیابی به الزامات قانونی شد.

در ماه آگوست، Overstock مبدل به اولین خرده فروش بزرگی شد که بیتکوین کش و چندین آلتکوین برجسته را از طریق روش پرداخت point of sale (امکان پرداخت به شیوه های گوناگون) می پذیرد. این شرکت اعلام کرد که این کار با همکاری Shapeshift.io انجام می شود.

https://coiniran.com/?p=16037
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x