ایستگاه خبر

نوادا (Nevada) اولین ایالت در آمریکا که مالیات بر بلاکچین را ممنوع کرد

 

Nevada اولین مجوز ممنوعیت اخذ مالیات بوسیله دولت های محلی برای استفاده از بلاکچین را اتخاذ کرد. این لایحه اولین بار توسط سناتور  Ben Kieckhefer در ۲۰مارس، جهت تعیین یک زیرساخت قانونی برای مردم Nevada که از دفتر کل توزیع شده استفاده می کنند ارائه شد. با کوین ایران همراه باشید.

در گزارشی از سایت Coindesk آمده که بخش قانون گذاری Nevada این لایحه را تایید کرده  و آن را (در ماه مارس) به Brian Sandoval  فرماندار این بخش، برای تائید فرستاده است. گزارش ها نشان می دهد که فرماندار Sandoval آن را تایید کرده است. 

علاوه بر جلوگیری از دولت های محلی برای درخواست مالیات دراستفاده از بلاکچین یا قراردادهای هوشمند (یا نیاز به اخذ مجوز برای استفاده از آن ها)، این لایحه همچنین تصریح می کند که “اگر قانونی نیاز به ثبت کتبی داشته باشد، ارائه اطلاعات یک بلاکچین که به صورت الکترونیکی ثبت شده است، می تواند این درخواست را تامین کند”. این بدان معناست که اطلاعات یک بلاکچین می تواند در روند بررسی ها مورد استفاده قرار گیرد.  

طبق آمار، این موضوع مورد استقبال بخش قانونگذاری Nevada قرار گرفته است. مجلس سنا نیز آن را با آرای ۲۱موافق و ۰مخالف در ماه آوریل تایید کرده است.

این دومین لایحه مربوط به بلاکچین است که در روزهای اخیر به امضا رسیده است. اخیرا فرماندار آریزونا (Arizona) به نام Doug Ducey لایحه قانونی بودن بلاکچین وقرارداد های هوشمند را امضا کرده وآن را به رسمیت شناخته است.

این موضوع باعث شده که Nevada اولین ایالتی باشد که در آن از اخذ مالیات و محدود کردن فعالیت های بلاکچینی و استفاده از دفتر کل توزیع شده جلوگیری می شود.

همچنین این موضوع می تواند راه را برای سایر ایالت هایی که می خواهند از این فناوری استفاده کنند و برای آن قانونی وضع کنند هموارتر کند.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Image via coindesk

https://coiniran.com/?p=6741
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x