ایستگاه خبر

پورشه به دنبال استفاده از بلاکچین

شرکت خودسازی آلمانی پورشه به دنبال بررسی و کشف بلاکچین است.

با توجه به خبری از سایت newsroom.porsche.com، پورشه هفته گذشته از یک رقابت استارتاپی با هدف جذب شرکت هایی که با این فناوری کار میکنند بعنوان روشی برای ارزش یابی مشارکت کنندگان برداری کرده است.

این اولین باری است که پورشه علاقه خود را به یک فناوری به صورت عمومی اعلام داشته است.

پورشه جایزه ای ۲۵هزار یورویی را به همراه امکان حضور سه ماهه در اسپین لب (که یک شتابدهنده کسب کار بر در لیپزیگ است) ارائه می کند. مهلت شرکت در رقابت تا پایان ۱۵مه است.

این شرکت در بیانیه ای می نویسد:

پورشه قصد دارد با جذب نیروهای بیرونی در زمینه فرآیندهای مخرب احتمالی بلاکچین در سیستم های تراکنش محور، طی برنامه ای استارتاپی پیشرفت چشمگیری حاصل کند. اما سوال اصلی اینجاست که تا چه حدی کاربرد این تکنولوژی در زنجیره ی تولید ارزش تاثیرگذار است. در ادامه نیز قصد برنامه های مشارکتی بلندمدت را نیز داریم.

البته پورشه اولین شرکتی نیست که شروع به بررسی این فناوری برای استفاده در موارد احتمالی کرده است.

در ماه فوریه، شرکت خودروسازی Daimler AG که در واقع صاحب برند مرسدس بنز است اعلام کرده که در حال پیوستن به پروژه Hyperledger هستند. ای شرکت می گوید:

بلاکچین یک فناوری کارا ست که هنوز به بلوغ نرسیده، اما به سرعت در حال رشد است. این روزها زمان مناسبی برای پیوستن به این فناوری و افزایش دانش و ایجاد شبکه ای از انسان های مطلع در این زمینه جهت استفاده از تجارب آن ها است.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Images via coindesk , i2.wp.com

https://coiniran.com/?p=5467
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x