کیف پول‌ ارز دیجیتال

راه اندازی کیف پول سخت افزاری لجر برای عصر قراردادهای هوشمند

 راه اندازی کیف پول سخت افزاری لجر برای عصر قراردادهای هوشمند

لجر، شرکت فرانسوی شناخته شده ای در زمینه کیف پول های سخت افزاری بیت کوین است که در خط تولید خود، اکستنشن جدیدی را راه اندازی کرده است: لجر بلو (Ledger Blue).

لجر بلو که به عنوان ” پیشرفته ترین کیف پول سخت افزاری در بازار امروز ثبت شده، تفاوت های چشمگیری با سبک thumbdrive محصولات قبلی لجر دارد. این کیف پول که دارای یک صفحه نمایش ۳۲۰ × ۴۸۰ پیکسل (همراه با بلوتوث و قابلیت ارتباطات میدانی نزدیک (NFC)) می باشد، نوعی دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی دستی است که با آن می توان برنامه ها (اپلیکیشن های) مختلفی را اجرا نمود.

مدیر عامل شرکت لجر، اریک لارکویک در مورد سیر تکاملی، طراحی، فلسفه و بازار هدف این محصول این گونه توضیح می دهد:

پشتیبانی از قراردادهای هوشمند

لجر اولین محصول خود، لجر نانو را در دسامبر ۲۰۱۴ به بازار عرضه کرد که در آن زمان به عنوان یک کیف پول سخت افزاری کوچک، امن و کم هزینه شناخته شد.

پس از آن و در اوایل همان سال، نانو S عرضه شد – یک اکستنشن خطی که هم شامل یک صفحه نمایش LED کوچک بود و هم مانند اتریوم و لیت کوین و سایر دیجی ارزها دیگر را پشتیبانی می کرد. (این محصول در نهایت، به عنوان یک رقیب مقرون به صرفه تر برای کیف پول Trezor محبوب، بسیار مورد توجه قرار گرفت).

در حال حاضر راه اندازی بلو به صورت پاسخی به نیازهای فزاینده و پیچیده اکوسیستمی در آمده که قرارداد های هوشمند، تبادلات رمزی و انواع دیگر تجارت های امروزی را شامل می شود – ایجاد وضعیتی که در آن معاملات و قراردادها می توانند شامل شرکا و متغیرهای متعدد بوده و برای تایید هر یک از آنها به صاحب امضاء نیاز است.

لارکویک در این زمینه گفت “فرض کنید می خواهید قراردادهای هوشمند در اتریوم را توسعه بدهید، در حال حاضر اعتبارسنجی همه چیز در یک صفحه نمایش کوچک سخت است.” “اما لجر بلو به شما این امکان را می دهد که برای اعتبارسنجی قراردادهای هوشمند خاص، اپلیکیشن خود را بسازید.”

حجم صفحه نمایش املاک بدان معنی است که این اپلیکیشن می تواند پیش از تایید نهایی و برای بررسی بیشتر، زمینه داده های متعددی را ارائه نماید. در حالی که یک قرارداد بعدها و به صورت خودکار اجرا می شود، این امر یک گام ضروری خواهد بود.

به گفته لارکویک “با بلاکچین، امنیت، متکی بر نقطه پایانی است – به همین دلیل دانستن این که آنچه می بینید همان چیزی است که امضا می کنید، واقعا مهم است.”

بلو پشتیبانی طیف وسیعی از ردیجی ارزها را نیز در بر می گیرد: در حال حاضر در تنظیمات فنی دستگاه، بیتکوین، اتریوم، Zcash، دش و مونرو لیست شده و قابلیت ادغام با دیگر ارائه دهندگان کیف پول مانند الکتروم و میسلیوم نیز وجود دارد.

با توجه به توضیحات لجر در مورد سیستم عامل باز بلاکچین لجر که به صورت سفارشی نیز ساخته شده، اجرای این اپلیکیشن های پولی مختلف، از یکدیگر جدا بوده و امکان دسترسی به حافظه و ذخیره مورد استفاده توسط دیگری وجود ندارد. این بدان معنی است که حتی اگر یک نرم افزار به خطر بیافتد، اسرار رمزنگاری ایمن باقی می مانند.

هدف بازار قراردادهای هوشمند است

اطلاعات و مهارت منطبق بر تکنولوژی مدرن در لجر بلو، با اصول متن-باز در طراحی نرم افزاری و سخت افزاری همراه شده است.

در حالی که اکثر دستگاه های هوشمند با محفظه های کاملا بسته فرستاده می شوند، کیس بلو به صورت مغناطیسی در محل باقی مانده و می توان آن را جدا کرد.

برای نشان دادن اجزای داخلی، لارکویک در یک نمایش ویدئویی جدا کردن سریع کیس و اتصال مجدد آن را نشان داد. این نمایش انتخاب نوع طراحی است که منعکس کننده این فرض است که این محصول برای کاربران نهایی فنی و ماهر تهیه شده است.

لارکویک گفت” اکنون می دانیم که علاقه مندان به رمزنگاری دارایی ها به داشتن یک کیف پول سخت افزاری قدرتمند و بهترین در نوع خود تمایل دارند. اما مشتریان جدیدی که می خواهیم به این محصول دسترسی داشته باشند، مشتریان تشکیلات اقتصادی هستند … کسانی که شروع به تسویه با بلاکچین کرده و از محصولات ما استفاده می کنند.”

برخی از مشتریان تشکیلات اقتصادی که در حال حاضر ثبت نام کرده اند، موناکس و Stratumn، دو پلت فرم شرکت بلاکچین هستند که برای خدمات خود از بلو به عنوان آخرین سخت افزار استفاده خواهند کرد.

با سرمایه گذاری SDK که در این محصول وارد شده، لجر امیدوار است توسعه دهندگان را به این پلت فرم جذب کند.

قیمت این محصول بدون مالیات بر ارزش افزوده، ۲۲۹ یورو است که مسلما قیمت بالاییست، اما تجربه کاربری بسیار متفاوتی نسبت به هر آنچه در حال حاضر در بازار است، ارائه می دهد. هنگامی که اولین واحدها به دست مشتریان برسند، بدون شک شاهد طیف وسیعی از بازخورد ها در مورد مقایسه آن با دیگر محصولات خواهیم بود.

امروز امکان پیش سفارش لجر بلو وجود دارد و انتظار می رود دستگاه ها تا هجدهم دسامبر بارگیری شوند.

برای پیش سفارش این محصول می توانید با ما تماس بگیرید و برای خرید سایر محصولات کیف پول سخت افزاری لجر به بخش فروشگاه “کوین ایران” مراجعه نمایید.

 

منبع: coindesk

https://coiniran.com/?p=3933
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان
سامان
6 سال قبل

سلام
میشه قیمت این کیف پولی رو بگید
ایا کیف پولی کدام یک مناسبتر هستن ؟

دکمه بازگشت به بالا
2
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x