روش‌های سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال

کسب در آمد با وبلاگ نویسی از طریق یک شبکه غیرمتمرکز

نویسنده : ساندرا وانتروباوا

Sandra Wantrubova

انتشار محتوای رسانه ای با استفاده از یک پلاتفرم غیرمتمرکز برای کاربرد روزانه ممکن است خیلی پیچیده به نظر آید. اجازه دهید اولین برنامه کاربردی با پلاتفرمی شبیه وبلاگ نویسی که براساس پروتوکول DECENT ساخته شده را به شما معرفی کنم تا توضیحی باشد بر اینکه این فرآیند در واقع چه شکلی خواهد بود.

به منظور نشان دادن اینکه برنامه های کاربردی مبتنی بر بلاک چین می توانند یک مولفه اصلی جامعه مدرن باشند، مایلم کاربردهای پایه ای شبکه DECENT را به شما نشان دهم. امکاناتی مانند انتشار و خریداری محتوا، رتبه بندی مولف و محتوای رسانه ای، ایجاد حساب کاربری، موتور جستجوی مقاله و غیره، همگی با یک طراحی عالی و کاربرپسند تحت پوشش قرار گرفته اند تا تمامی شک و شبهه ها را برطرف کرده و تجربه ای ناب برای همگان ایجاد کند.

برای کسب دسترسی به شبکه DECENT، ابتدا لازم است تا ثبت نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد پروفایل خودتان را داخل شبکه خواهید داشت که می توانید تنظیماتش را مانند شناسه کاربری، آدرس ایمیل، کلمه عبور،  نحوه خبردهی از طریق ایمیل را تغییر دهید. همچنین می توانید معلوم کنید که مطالب چه کسی را دنبال می کنید و احتمالا حساب کاربری تان را به پروفایل فیس بوک و توییتر وصل کنید. همچنین شما به عنوان تولیدکننده محتوای رسانه ای، از طریق پروفایل خود به محتویات دسترسی پیدا می کنید. تمامی مقالات منتشر شده، پیش نویس‌ها و حتی مقالاتی که تصمیم گرفته اید خصوصی نگاه دارید، همگی یک جا در اختیار شما خواهد بود.

همچنین یک بخش مربوط به کیف پولی در پروفایل شما خواهد بود که آدرس شما، مقدار DCT (پول شبکه) را نمایش داده و ثبت تراکنش های شما را نمایش می‌دهد. می توانید تعداد تراکنش ها، مقدار کل DCT دریافتی و فروخته شده را در شبکه DECENT چک کنید. به علاوه، جزئیات هر تراکنش را هم به شما نشان می دهد. از همین جا می توانید تراکنش‌ها را به سادگی با وارد کردن مقداری که قصد ارسال دارید و نیز آدرس مقصد، انجام دهید.

صفحه اصلی پلاتفرم وبلاگ نویسی DECENT شامل مقالات پیشنهادی، سرفصل ها و یک نوار جستجو است که می توانید کلمات کلیدی را برای جستجو وارد کرده یا دسته ها را از منوی بازشونده مرور کنید. وقتی داخل شوید، قادر خواهید بود که بالانس DCT و تنظیمات خود را با کلیک کردن روی نام خود و تصویر پروفایل خود در گوشه بالای سمت راست صفحه ببینید.

خرید محتوای رسانه ای یک فرآیند آسان است که با چند کلیک ساده انجام پذیر است. بعد از انتخاب یک مقاله، می توانید بخشی از آن را بخوانید. اگر ببینید که این مقاله مورد نظر شماست و علاقه مندید که به مطالعه ادامه دهید، پس لازم است که یکی از گزینه های پرداخت را انتخاب کنید. وقتی پرداخت انجام شد، شما به باقی مقاله دسترسی خواهید داشت. بعدا همچنین می توانید رتبه یا امتیاز را برای نویسنده یا مقاله تعیین کرده و کمک کنید که برای دیگر کاربران هم مشهودتر شود. شبکه DECENT مبتنی بر یک اعتماد غیرمتمرکز است. بنابراین مقدار شهرت است که باعث می شود محتوای ارزشمند در صفحه طولانی تر بماند و محتوای بی ارزش محو شود.

آیا از خود می پرسید که چگونه باید این پول DCT که شبکه با آن کار می کند را بدست آورید؟ به یاد داشته باشید که شما هنوز این فرصت دارید که با پیوستن به ICO یا تجمیع سرمایه بخشی از شبکه DECENT باشد و این فرصتی است که فقط یکبار در دسترس شماست.

انتشار و خریداری مطالب در Decent

فرآیند انتشار روی شبکه DECENT شامل نوشتن متن و تعیین تنظیمات تحت شرایطی است که مردم بتوانند محتوای خاصی را دانلود کنند. به عنوان یک نویسنده در DECENT، شما روی آثار خود کنترل داشته و همیشه در دست شماست. می توانید تصمیم بگیرید که مقاله تان را رایگان منتشر کنید یا مقداری قیمت برای آن تعیین کنید. به خاطر اینکه اجرت پنهانی وجود ندارد، صد در صد خوانندگان تنها از طریق پرداخت به حساب کاربری شما مطالب شما را می خوانند. DECENT جای عالی برای پیدا کردن مخاطب، کسب اعتبار و به مرور زمان تبدیل شدن به یک نویسنده معروف است.

نوشتن مطلب در پروفایل

با تبدیل شدن DECENT  به یک شبکه جهانی توزیع محتوای رسانه ای، ما مصمم هستیم که بهترین خدمات ممکن را ارائه دهیم تا همه کاربران از آن منتفع شوند. هدف ما ایجاد پلاتفرمی با طرز کار آسان و با بالاترین سطح اعتماد و امنیت است که نویسندگان را مستقیما به خوانندگانشان وصل کرده و واسطه های غیرضروری را از بین می برد. با مشترک شدن در خبرنامه ما از آخرین اخبار مطلع بمانید. اخبار هیجان انگیزتری در راه است!

https://coiniran.com/?p=3230
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x