ایستگاه خبر

مایکروسافت کواروم را به آژور اضافه کرد

Marley Gray مسئول معماری سرویس های بلاک چین مایکروسافت طی گردهمایی اتحادیه سازمانیِ اتریوم، در میان جمعی از ۵۰۰ نفر نماینده شرکت ها و بانک های بزرگ خبر از اضافه شدن کواروم بنیاد جی پی مورگان (JPMorgan’s Quorum) در سرویس ابری آژور (Azure) داد. او گفت: «با افتخار اعلام می کنم که از امروز کواروم در آژور در دسترس است.»
آژور زیر ساخت پردازش ابری مایکروسافت است که میزبان گروهی از نرم افزارها و ابزارهای بلاک چین است که امکان استفاده و پیاده سازی اشکال مختلفی از این فناوری را مهیا می سازد.
از طرفی کواروم بلاک چینی ست بر پایه کد اتریوم با تمرکز بر نیازهای سازمانی و صنعتی برای سرعت بیشتر و امکان پردازش با توان عملیاتی بالاتر.
Amber Baldet، مدیر تیم کواروم نیز در ادامه توضیح داد که شرکت متبوعش این پروژه را برای حذف ضعف هایی که معتقدند در کد اتریوم جهت مصارف سازمانی وجود دارد شروع کرده است. او ادامه داد:
ما به مرحله عرضه رسیده ایم اما هنوز راه درازی برای رسیدن به هدف اصلی خود پیش رو داریم.
بنیاد جی پی مورگان و مایکروسافت از امروز بصورت رسمی اعلام کردند که از اعضای پایه گذار اتحادیه سازمانیِ اتریوم، به همراه ۳۰ سازمان و استارتاپ دیگر هستند.

این اتحادیه برای امکان سرمایه گذاری بهتر بر روی سرویس هایی ساده و در نتیجه ایجاد تراکنش های سریع ترِ سازمانی از طریق دفتر کل (لجر) مشترک ایجاد شده است.

Baldet در نهایت گفت: «باید دست از غرور برداشت و قبول کرد که ما نمی توانیم همه چیز را از درون خانه هایمان بسازیم و زمان آن رسیده که پروژه های بلاک چین نیز در سطح سازمانی توسعه یابند.»



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Images via coindesk

https://coiniran.com/?p=4965
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x