ایستگاه خبر

احتمال به وجود آمدن شاخه ای از بیت کوین

Zaif یکی از بزرگترین صرافی های بیت کوین در ژاپن است. این شرکت مانند سایر شرکت ها به دقت در حال زیر نظر گرفتن Segwit و Bitcoin Unlimited است. با نگاهی به آینده به نظر می رسد که احتمال داشتن دو شاخه از بیت کوین وجود دارد. از یک طرف بیت کوین را خواهیم داشت، همان چیزی که امروزه داریم. از طرف دیگر، شاخه دیگر برپایه Bitcoin Unlimited خواهد بود.

Zaif شاخه Bitcoin Unlimited را به عنوان یک Altcoin می بیند

حضور یک صرافی در دو بلاک چین مختلف برای یک واحد پولی منطقی نیست. در نتیجه، این صرافی ها نیازمند لیست کردن Bitcoin بر روی زنجیره اصلی و Bitcoin Unlimited بر روی زنجیره BU هستند. متاسفانه این یعنی دیگر نمی توان به زنجیره BU، بیت کوین گفت چرا که این نام در حال حاضر در حال استفاده است. Zaif برنامه دارد تا واحد پولی حاصل از زنجیره BU را BTU نام گذاری کند، درست مثل Ehtereum و Ethereum Classic که هر دو وجود دارند.

مشخص است که BU برادر کوچکتر بیت کوین حساب خواهد شد. از طرفی گویا Coinbase و GDAX نیز با Zaif هم فکر هستند. اضافه کردن Bitcoin Unlimited به عنوان زنجیره ای مجزا تنها راه منطقی در زمان فعلی به نظر می رسد. صراف ها مایلند بیت کوین را در لیست خود داشته باشند، اما BU در دسته بندی فعلی جای نخواهد گرفت.

متاسفانه این روش توسعه مثبتی برای بیت کوین نخواد داشت. اگر در نظر بگیریم که زنجیره BU رشد کند، لازم است که ظرفیت های مشخصی نیز داشته باشد. لذا لیست کردن BTU در راستای تقویت این ظرفیت ها منطقی می نماید. چرا که مسلما نمی توان آن را بیت کوین اصلی خواند. بعلاوه اگر در نهایت زنجیره اصلی بر زنجیره BU در آینده غلبه کند، کاربران می توانند به راحتی به شبکه اصلی باز گردند. در نهایت استفاده از BU با راهکارهای فعلی کاملا غیرممکن است.

قاعدتا پشتیبانان نظریه BU چندان از اینکه واحد پولی آنها Altcoin در نظر گرفته شود خوشحال نخواهند بود و مسلما این اولین و آخرین بحث در رابطه با زنجیره اصلی و زنجیره BU نخواهد بود.

به هر صورت خوب است که بدانیم نقش و تصمیم صرافان متمرکز در این رابطه چیست، هرچند ممکن است کاربران از از نتیجه تصمیمات آنها خوشحال نشوند. در نهایت Zaif، Coinbase و GDAX واحد پولی Bitcoin Unlimited را با عنوان BTU به جای BTC خطاب خواهند کرد. ما چشم انتظار بازخورد شرکت ها در رابطه با این موضوع هستیم.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source via newsbtc

Images via dpchallenge

https://coiniran.com/?p=5055
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x