ایستگاه خبر

طرح بعدی آی بی ام برای استفاده از بلاک چین

طرح بعدی آی بی ام برای استفاده از بلاک چین

اداره مشاوره برای طراحی و راه اندازی برنامه های کاربردی تحت عنوان Bluemix Garage متعلق به آی بی ام (IBM)  اعلام کرده است که قصد دارند به نهادهای مالی کمک کنند تا با استفاده از بلاک چین بهتر بتوانند از نیازمندی های مشتریان خود (در پروژه ای تحت عنوان KYC یا Know your customer) اطلاع یابند.

این اعلامیه دیروز در فستیوال فن آوری مالی در سنگاپور منتشر شد، هدف این پروژه این است که با مشارکت KYCK   بتوانند خدمات تایید هویت را تقویت کرده و شرکت های مالی سریعتا بتوانند به مشتریان خود در محیطی امن دسترسی پیدا کنند.

امید بر این است که در ارائه سرویس  به مشتریان شبانه روزی جدید و مطابق با مقررات  KYC ، زمان و هزینه عرضه کنندگان خدمات مالی کاهش یابد. با استفاده از یک دفتر کل با مجوز (یعنی تنها کسانی که مجوز دارند قادر به نوشتن روی آن هستند)، بسیاری از مراحل کار را می توان به یک فرآیند یکباره کاهش داد.

این سرویس به نهادهای مالی که با  !KYCK کار می کنند، ویدئو کنفرانس و توانایی ارسال مدارک فراهم می آورد تا بتوانند پاسخگوی مشتریان شبانه روزی جدید خود باشند.

KYCK یک پلاتفرم قابل اعتماد برای دسترسی به بازارهای مالی با استفاده از بلاک چین است. این یک تمهید ضدپولشویی جهانی است که به بانکها و نهادهای مالی کمک می کند تا مشتریان و معاملات مالی آنها را بشناسند و بهتر بتوانند به آنها خدمت ارائ داده و ریسک های آنها را کاهش دهند. اما مطابقت دادن با این تمهیدات و مقررات یک چالش جهانی است.

IBM  پیش بینی می کند که این فن آوری با پایان سال ۲۰۱۷ در پانزده درصد از بانک های بزرگ پیاده خواهد شد.

https://coiniran.com/?p=3899
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x