ایستگاه خبر

بیتکوین رکورد بالاترین قیمت خود را با رسیدن به ۱۲۱۵دلار شکست

بیت کوین در بالاترین سطح خود نسبت به گذشته است و هیچ نشانه ای از پایین آمدن آن وجود ندارد.

بعد از آنکه بیشتر از ۲ هفته بیت کوین در سطح ۱۰۰۰ دلار ماند، حال بیت کوین در وضعیتی ست که به گفته تحلیل گران گواهی بر آن است که در این مرحله، این دیجی ارز کف قیمتی جدید برای خود ساخته است.

در طول تاریخ اولین باری است که مدت زمانی که قیمت بیت کوین بالاتر از ۱۰۰۰ دلار باشد، این قدر طولانی شده است. این موضوع از ۱۴ فوریه (معادل با ۲۶بهمن ماه) شروع شد.

در این مدت قیمت بیت کوین به طور پیوسته بالا رفته است و در ۲۳فوریه به بالاترین سطح در تمام دوران یعنی ۱۱۸۶.۳۳ دلار رسید و سپس به رکوردهای جدیدی در طی این دوره دست یافت.

این دیجی ارز اخیرا زمانی که به قیمت ۱۲۱۰.۱۶ دلار در ساعت ۶:۳۰ صبح دیروز رسید، کلیه رکوردهای تاریخی خود را شکست و به بالاترین قیمت رسید.

این در حالی ست که در زمانی که این گزارش نوشته می شود قیمت بیت کوین کمی بالاتر هم رفته و به عدد ۱۲۱۵ دلار معادل ۴/۶۲۱/۶۳۸ تومان رسیده است.

digiarzz

پتانسیل صعود

بسیاری از ناظران بازار بر این باورند که اگر SEC یا همان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ETF را بپذیرد، قیمت بیت کوین صعود قابل ملاحظه ای خواهد داشت. مهلت تایید ETF تا ۱۱مارس (معادل ۲۱اسفند) است.

با این حال بسیاری از ناظران بازار پیش بینی کرده اند که شانس دریافت مجوز از این سازمان دولتی برای ETF بسیار کم است. برای مثال یکی از سرمایه گذاران و کارآفرینان به نام Vinny Lingham، احتمال تایید شدن ETF را ۱۰ الی ۱۵ درصد می داند. این در حالی ست که  Spencer Bogart تحلیل گر سابق بانک سرمایه گذاری Needham & Co بر این باور است که احتمال تایید شدن کمتر از ۲۵درصد است.

به گفته برخی از تحلیل گران، تایید شدن ETF باعث تقویت قیمت بیت کوین می شود. همچنین عدم تایید آن می تواند قیمت بیت کوین را به سطوح پایین تر برساند.

با این وجود در این شرایط نامطمئن، شاهد نوساناتی در قیمت بیت کوین در چند روز اخیر بوده ایم. با توجه به رشد قیمت بیت کوین، این نوسانات بین ۱/۱۷۰دلار و ۱/۲۱۵ دلار بوده.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Images via coindesk, Digiarzinsidebitcoins

https://coiniran.com/?p=4946
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x