ایستگاه خبر

استفاده فروشگاه های ژاپن از بیتکوین بعنوان روش پرداخت

Bic Camera یک فروشگاه زنجیره ای فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مثل دوربین، کامپیوتر، ماشین ظرفشویی و … در ژاپن است. بسیاری از فروشگاه های آن یا در مقابل ایستگاه قطار و یا داخل ایستگاه ها است تا بتواند مشتری بیشتری جذب کند و به قول عامیانه “پاخور” بهتری داشته باشد و همچنین به راحتی در دسترس عموم باشد.

Bitflyer که یکی از صرافی های بزرگ از نظر حجم است همکاری خود را با این فروشگاه شروع کرده است.

Bic Camera تصمیم گرفته تا از سیستم پرداخت Bitflyer به صورت تستی در برخی از فروشگاه های خود استفاده کند. این فروشگاه ها می توانند میزان دریافتی بیتکوین خود را به سرعت تبدیل به ین کنند که البته برای این کار باید ۱% کارمزد پرداخت کنند.

مشتریان می توانند اجناسی تا صدهزار ین معادل ۹۰۰دلار با استفاده از دیجی ارزها خریداری کنند همچنین مشتریان با این نوع خرید مثل خرید نقدی امتیاز کسب می کنند.

یکی دیگر از صرافی های بزرگ ژاپن به نام Coincheck می گوید که بیش از ۵هزار پایانه خرید و فروش و وبسایت از طریق سیستم پرداخت این شرکت بیتکوین می پذیرند.

استفاده از دیجی ارزها برای خرید و فروش های روزانه در ژاپن بسیار طرفدار پیدا کرده و هزاران مغازه و فروشگاه در ژاپن در حال حاضر بیتکوین را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرند.

باید امیدوار بود که این اتفاق در کشورهای دیگر نیز گسترش یافته و باعث سهولت معاملات و خرید و فروش های روزانه شود چرا که بسیاری از کاربران بر این باورند که خرید با بیتکوین به مراتب راحت تر از خرید با کارتهای اعتباری است.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



https://coiniran.com/?p=5368
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x