ایستگاه خبر

انگلستان بدنبال ثبت مالکیت زمین در بلاکچین

Her Majesty’s Land Registry سازمان دولتی و مسئول ثبت مالکیت زمین در بریتانیا اعلام کرده است که بدنبال سه نفر غیراجرایی برای هیئت‌ مدیره  جهت اجرای یک پروژه ثبت اموال بوسیله فناوری بلاکچین است. لازم به ذکراست که این سازمان همواره تلاش کرده است که HM Land Registry را به عنوان یکی از پیشرویان ثبت اسناد و املاک در دنیا از نظر سرعت، سادگی ونوآوری معرفی کند.  این پروژه نقش قابل توجهی درتحول۱۵۰ساله  ثبت اسناد و مالکیت خواهد داشت.

ضمانت دولتی مالکیت ها

یکی از سازمان های اجرایی برای کسب و کار، انرژی و استراتژی صنعتی، قصد ارائه ضمانتنامه دولتی برای ثبت نام مالکیت را به جای نیاز به بیمه نامه فراهم کرده است و برای رسیدن به اهداف خود تصمیم دارد این ثبت نام را دیجیتالی کند. این سازمان تصمیم به راه اندازی یک تست واقعی در آینده ای نزدیک دارد که از طریق یک  Digital Street یا “خیابان دیجیتالی” آن را به انجام خواهد رساند. این کار را جهت ایجاد امکان تغییرات آنی مالکیت اموال انجام می دهد. پروژه خیابان دیجیتالی امکان ثبت جزئیات بیشتری را نسبت به چیزی که در حال حاضر امکان پذیر است فراهم می کند.

خیابان دیجیتالی اولین پروژه ثبت مالکیت جهان خواهد شد که از پتانسیل تحول در بازار املاک برخوردار است و از بلاکچین برای توسعه این پروژه استفاده می کند.

از ماه گذشته  HM land registry جستجو برای پیدا کردن اعضای هیئت مدیره جدید را شروع کرده است. آن ها به دنبال سه نفرهیئت‌ مدیره مستقل غیراجرایی برای تشکیل یک گروه با تجربه و با تخصص های مختلف می باشند. تجاربی که درتحول مسائل دیجیتال و امور مالی و مسائل حقوقی مورد استفاده قرار گیرد.

سازمانهای دیگر هم تلاشهایی مشابه انجام داده اند و بریتانیا تنها کشوری نیست که از فناوری بلاکچین برای ثبت و مدیریت اموال استفاده کرده است.

جمهوری گرجستان در ماه فوریه همکاری خود را با Bitfury (یک گروه ارائه دهنده سیستم زیرساخت بلاکچین و تولید کننده معروف دستگاه های استخراج) آغازکرده است و از بلاکچین بیتکوین برای شناسایی و اعتبار سنجی انتقال اموال استفاده کرده است. این اولین باری است که یک دولت ملی از بلاکچین بیتکوین برای تایید و امن سازی فعالیت های دولتی استفاده می کند.  سال گذشته نیز یک تیم از پیشگامان فناوری بلاکچین ازغنا، دانمارک و ایالات متحده Bitland-initiativet را در غرب آفریقا برای ارایه خدمات ثبتی و کاهش هزاران میلیارد دلار برای توسعه این زیرساخت شروع کردند. Bitland initiative قصد ارائه خدمات مالکیت زمین و آموزش این تکنیک را به شهروندانی که از این فناوری برخوردار نیستند را دارد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source via cryptocoinsnews 

Image via btcmanager

https://coiniran.com/?p=6253
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x