آخرین اخبار ارزهای دیجیتالایستگاه خبر

اتحادیه اروپا قوانین سخت گیرانه تری را در رابطه با بیتکوین پیشنهاد می دهد

اتحادیه اروپا خواستار قوانین مربوط به ارز رمزنگاری شده سخت گیرانه تری شده است.

اروپا یک بازار پربار برای ارز رمزنگاری شده و محصولات و خدمات بر مبنای ارز رمزنگاری شده می باشد. پیشنهاد برای اصلاح بیانیه اتحادیه اروپا ۲۰۱۵/ ۸۴۹ بر این اصل استوار می باشد که تبادل بیتکوین به دلیل عدم وجود کنترل می تواند به عنوان مسیری بالقوه برای انتقال پول بین گروه ها و سازمان های تروریستی باشد.

به منظور جلوگیری از استفاده نامناسب از ارز مجازی، اتحادیه اروپا خواستار گسترش هنجارهای موجود AML و CFT و قابل کاربرد در سیستم های متعارف مالی به مبادلات ارز رمزنگاری شده و ارائه دهندگان خدمات کیف پول می باشد. اگر چنین سیستمی پیاده سازی شود، پیشنهاد جدید نظارت بر مبادلات رمزی را با اجازه دادن به مقامات جزء برای پایش تراکنش های انجام شده توسط اروپایی ها را افزایش خواهد داد.

در اقدامی مشابه با تجاوز به حریم خصوصی، پیشنهاد اتحادیه اروپا همچنین به قدرت بخشیدن به واحد های هوشمند مالی برای درخواست هویت و اطلاعات شخصی افراد مرتبط با هر کیف پول رمزی در سیستم بیتکوین و سایر مبادلات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده ارائه گردید. با صدور یک مجوز اینچنینی، طبق نظر کنسولگری مساله بی نام بودن در ارز رمزنگاری شده حل خواهد شد.

علی رغم مقایسه حکم دولتی و روند موجود در ارز رمزنگاری شده از منظر قانون گذاری، کنسولگری پیشنهاد اقدام قانونی در رابطه با مورد اخیر را رد کرد. این پیشنهاد چیز جدیدی را وارد صحنه عمل نمی نماید. استدلال ارائه شده در این سند همانند بسیاری موارد قبلی می باشد. اما یک تفاوت ناچیز وجود دارد، بیانیه اتحادیه اروپا صراحتاً ارزهای تکمیلی ( ارز جایگزین محلی و مبتنی بر جامعه) را از این پیشنهاد مستثنی می داند و آن ها نمی توانند به عنوان ارز مجازی در نظر گرفته شوند.

هنوز از نظر صدور تاییدیه پیشنهاد اتحادیه اروپا مبنی بر اصلاح AML و CFT شاید در فرم کنونی پیاده نشود. اما هنوز، نسخه نهایی انتظار می رود که در جبهه مخالف بیتکوین و محصولات بر اساس بیتکوین باشد. این امر باعث افزایش هزینه بهره برداری در اروپا خواهد شد، که می تواند تحت عنوان قیمت پردازش بالاتر به عهده مشتریان گذاشته شود.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

https://coiniran.com/?p=4239
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x