ایستگاه خبر

کاربران آیفون می توانند مستقیما از داخل Breadwallet بیت کوین خریداری کنند

Breadwallet که یک کیف پول بیت کوینی است به تازگی ویژگی جدیدی راه اندازی کرده تا کاربران آیفون بتوانند از داخل برنامه iOS خود بیت کوین خریداری کنند. این قابلیت تا دو هفته دیگر به بازار می آید.

اطلاعیه Bradwallet می نویسد:« کاربران آیفون در آمریکا می توانند امکان خرید بیت کوین از طریق برنامه Breadwallet را داشته باشند. آن ها می توانند این کار را از طریق خرید با پول نقد، دستگاه های خودپرداز بیت کوین و یا ایجاد لینک ارتباطی با یک حساب بانکی انجام دهند.»

در ابتدا همه کاربران Breadwallet نمی توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند. طبق گفته این شرکت این کار تنها برای تعداد کمی از کاربران به صورت امتحانی و کنترل شده انجام خواهد گرفت. Aaron Voisine موسس و سرپرست توسعه دهندگان می گوید:« در روز اجرا، این ویژگی را برای ۱۰درصد از کاربران آیفون که به صورت رندوم انتخاب می شوند فعال خواهیم کرد و طی دو هفته پس از آن، برای همه کاربران فعال خواهد شد.»

breadwallet1

او می گوید:« در ابتدا این ویژگی تنها برای کاربران حاضر در آمریکا (به غیر از نیویورک) و با استفاده از دلار فعال خواهد بود. اما به مرور زمان آن را برای نقاط مختلف دیگر و قابل استفاده با ارزهای دیگر نیز فعال خواهیم کرد.»

او در رابطه با اینکه این ویژگی برای کاربران iOS می باشد می گوید که در حال کار بر روی مدل اندروید آن نیز هستیم.

در دسامبر گذشته این شرکت کاربران کانادایی و آمریکایی iOS را جهت خرید بیت کوین با پول نقد برای تست بتا دعوت کرده بود. این شرکت گفته بود که:« این ویژگی شامل امکان خرید بیت کویت از ATMها و همچنین فروشگاه های فیزیکی که می توانید از صندوقدار بیت کوین خریداری کنید می شود. همچنین اگر کاربر در برنامه گزینه “خرید بیت کوین” و سپس “نقد” را انتخاب کند، تمام گزینه های موجود در اطراف خود برای خرید نقدی بیت کوین را می تواند روی یک نقشه ببیند.»

استفاده از Kraken برای نقل و انتقالات بانکی

Voisine می گوید:« پردازش یک پرداخت، توسط شرکای صراف ما در هر محل انجام خواهد شد. شریک ما در بازار آمریکا برای جابجایی های بانکی Kraken است. نرخ تبدیل، نرخ نقدی بازار در زمان ثبت سفارش است و کارمزد تبادل ۱% است.»

breadwallet2

Voisine می گوید:« پس از راه اندازی این ویژگی برای iOS، به سرعت مکان ها و ارزهای محلی جدید را برای خرید بیت کوین اضافه خواهیم کرد. ما همچنین به شدت در حال کار بر روی ارائه دیگر خدمات مالی هستیم و در حال تلاش برای بهبود تجربه کاربر در راستای ارسال و دریافت بیت کوین هستیم.»



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Images via news.bitcoin.com

https://coiniran.com/?p=5264
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x