پروژه‌ها

آشنایی با شرکت سیرکل (Circle)

آشنایی با شرکت سیرکل (Circle)

این شرکت یکی از آغازکنندگان بیت کوین است که توسط جرمی آلیر (Jeremy Allaire)، یکی از موسسین شرکت Allaire، تاسیس شده است. شرکتی که  زبان توسعه وب coldFusion را ایجاد کرد. هدف شرکت Circle این است که بیت کوین را با فن آوری آسان و راحت برای استفاده  عموم مردم معرفی کند.

در بخش درباره ما در معرفی این شرکت می‌خوانیم:

«Circle  یک شرکت مالی برای مشتریان است که متمرکز است روی دگرگونی اقتصاد جهان با استفاده از فن‌آوری مقرون به صرفه، ساده و امن برای ذخیره و استفاده از پول.»

این شرکت، یک پلاتفرم پول دیجیتالی دارد که مشابه ابزارهای پرداخت مانند Paypal یا ApplePay است، و به خصوص برای پرداخت با استفاده از موبایل با سیستم عاملهای اندروید و IOS (که در سال ۲۰۱۴ ارائه شد) راحت و کارآمد است.

پلاتفرم این شرکت بر اساس استانداردها و پروتوکل‌های «باز» ساخته شده است مانند بیت کوین.

با استفاده از ابزارها و پلاتفرم شرکت Circle،  می‌توانید بدون پرداخت اجرت، پول خود را به بیت کوین یا از بیت کوین به پول دیگری تبدیل کنید و به یک حساب بانکی مرتبط کنید. بنا به ادعای این شرکت پرداخت با پول دیجیتالی امن تر از کارت‌های بانکی است. «شما هرگز کلید خود را به حساب تان نمی دهید یعنی کاری که با کارت بانکی می‌کنید. حفظ امنیت پول شما، اولین اولویت ماست.»(لینک)
این شرکت مدعی است که در صورت دزدیده شدن یا از دست رفتن پول دیجیتالی یا ذخیره داده فیزیکی در Circle که آنرا نامحتمل می‌شمارد، تضمین می‌کند که کل خسارات را به مشتریان برگرداند.  برای کار با سایت شما ابتدا باید یک شناسه کاربری ایجاد کنید. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در بلاگ این سایت پیدا کنید. در این بلاگ می‌توانید با دیدگاه های جرمی آلیر و دیگر دست اندر کاران آشنا شوید.

 

https://coiniran.com/?p=2482
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود
محمود
8 سال قبل

خیلی ممنون از مطالبتون.
تنها سایتی که اخبارش بروزتر از بقیه هست سایت شماست.

بابک
بابک
8 سال قبل
پاسخ به  محمود

خواهش میکنم دوست عزیز
تمامی مطالب ما به روز توسط کارشناسان ما در این حوزه نوشته و یا از وب سایت های معتبر خبری ترجمه میشوند با هدف آشنایی شما با این فناوری.

دکمه بازگشت به بالا
2
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x