ایستگاه خبر

دیدار رییس جمهور روسیه، ولادمیر پوتین با سازنده اتریوم Vitalik Buterin

در یک جلسه غیر علنی مدیریتی رییس جمهور روسیه، ولادمیر پوتین با Vitalik Buterin سازنده اتریوم دیدار داشتند و وی این موضوع را تایید کرد. به نظر می رسد که برگزاری  این ملاقات یکی از سطح بالاترین دیدارهای ممکن در این حوزه بلاک چین است. با کوین ایران همراه باشید.

دیدار رییس جمهور روسیه، ولادمیر پوتین  با سازنده اتریوم Vitalik Buterin

به گفته سخنگوی رسانه رسمی روسیه، رییس جمهور بعد از نشست با مدیران موسسه های بزرگ، یک گفت و گوی  کوتاه هم با خالق اتریوم Vitalik Buterin داشت، که طی آن Buterin درباره امکان استفاده از فناوری بلاکچین در روسیه صحبت شد. رییس جمهور از طرح شروع روابط تجاری با شرکای احتمالی روسیه، استقبال کرد.

روشن نیست دقیقا چه صحبت هایی بین آنها رد و بدل شد، اما Buterin اعلام کرد که او اهل گفت و گو است و معمولا مباحث دوستانه ای با افراد دولتی در کشور هایی مثل آمریکا، کانادا، بریتانیا و اتحادیه اروپا، سوییس، روسیه، سنگاپور، چین و تایوان داشته است. Buterin گفت: هر درخواستی که مسیر دیکتاتوری و سرکوب و کشتار را فراهم کند، از جانب من به طور کامل رد خواهد شد.

این مکالمه، در حین جلسات اقتصادی بین المللی سنت پترزبورگ (International Economic Forum ) صورت گرفت و Buterin با زبان روسی روان صحبت می کرد؛ کشوری که در آن به دنیا آمده و تا سن ۶ سالگی و تا قبل از مهاجرت والدینش به کانادا در آنجا زندگی می کرد.

این دیدار نشان دهنده دانش و آگاهی بالاترین مقام رسمی روسیه در این حوزه بخصوص است. فرد بعدی صدر اعظم انگلیس است که در سال ۲۰۱۴ بیتکوین خریده بود. نفر سوم  Macron وزیر اقتصاد فرانسه بود که به تازگی رییس جمهور شده است.

این بدان معناست که تنها سه نفر باقی مانده اند که می توانند افتخار این را داشته باشند که بعنوان بالاترین مقام رسمی، نسبت به این حوزه آگاهی داشته باشند. ملکه انگلیس، رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور چین؛ که بجز ملکه انگلیس، آن دو نفر دیگر ممکن است ایده های عجیبی هم در سر داشته باشند،

این مکالمه کوتاه با پوتین باید خیلی جالب بوده باشد چون در این کشور می توان هم بیتکوین ممنوعه و هم بیتکوین قانونی داشت و همچنین علائم ضد و نقیضی نیز درباره بلاکچین وجود دارد.

بسیار جالب می شد اگر این امکان وجود داشت که بتوان فکر پوتین را مخصوصا در مورد Buterin خواند، و حتی می توانست از این جالب تر شود، زمانی که رییس جمهور آمریکا و رییس جمهور چین مساله را به این صورت در نظر بگیرند که در چه فرصت هایی امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

دلیل آن این است که هر کشوری ممکن است بتواند در ابعاد گسترده اقتصادی، سود قابل توجهی را به نسبت بقیه بدست آورد، دقیقا مثل بریتانیا در سال ۱۸۰۰ میلادی که اولین کشوری بود که از خط راه آهن استفاده کرد.

دیگر فقط بررسی و آزمایش برخی از کشور ها روی ارزهای دیجیتالی مطرح نیست بلکه بانک انگلیسی The Bank of England مدت ها پیش و در همین زمان Mint چینی، در حال بررسی ظرفیت بلاکچین اتریوم، برای تولید توکن ملی هستند. به نظر می رسد بانک مرکزی روسیه نیز به این جمع می پیوندد چرا که خانم Olga Skorobogatova معاون رییس این بانک می گوید: «رگولاتورهای تمام کشور ها موافق با توسعه ارزهای رمزنگاری شده ملی است. این همان آینده است».



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



 Source & Image: cryptocoinsnews

https://coiniran.com/?p=6529
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x