ایستگاه خبر

بالا رفتن قیمت GPU در روسیه، باعث روی آوردن استخراج کنندگان به بازارهای بین المللی شد

رشد تقاضا برای تهیه  GPU، سبب افزایش قیمت آن شد

افزایش ناگهانی قیمت بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۱۷ توجه بسیاری از مردم را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. برای افرادی که در جوامع مختلف دستمزد کمی در ازای انجام کار، دریافت می کنند، استخراج ارز های دیجیتالی می تواند دستمزدی به مراتب بالاتر از میانگین مبلغ دریافتی از مشاغل بومی، به همراه داشته باشد.

بر طبق گزارشات، بسیاری از استخراج کنندگان روسی توانستند تا دو برابر دستمزد ماهیانه پیشنهادی در بازار کار را به دست آورند که این موضوع باعث رشد شدید تقاضا برای تجهیزات استخراج گردید. رسانه های محلی خبر از رشد ۵۰۰ تا ۷۰۰ درصدی استخراج کنندگان روسی دادند، که مشغول انجام کار در حوزه ارزهای دیجیتالی هستند به طوری که پاسخ به این حجم از نیاز به کارت گرافیک، خارج از توان بسیاری از خرده فروشان بود. تقاضای مشتریان به خرید صد ها کارت گرافیک، سبب شد که فروشندگان قیمت را تا سقف ۸۰ درصد بالا ببرند.

افزایش قیمت و تاخیر زیاد در ارسال کالا باعث شد، استخراج کنندگان از هموطنان خود که خارج از روسیه زندگی می کنند در خواست تهیه و ارسال کارت های گرافیک و دستگاه های استخراج را داشته باشند.

تهیه و ارسال کارت گرافیک منبع درآمدی برای خارج نشینان روسی

بر اساس مطلب Realnoe Vremya (یک نشریه روسی)، یکی از استخراج کنندگان ارزهای دیجیتالی روسی اطلاع داده که بسیاری از روس ها، دستگاه های استخراج را از بازار های بین المللی تهیه می کنند که بر این اساس، فروش GPUs با سود بسیار مناسبی همراه خواهد بود. “کارت گرافیکی مدل ۴۷۰ [AMD Radeon RX 470]، با قیمت ۱۰ هزار روبل قابل تهیه است که در حال حاضر به قیمت ۲۲ هزار روبل معامله می شود. این خرید در نقطه ای از چین صورت می گیرد و با آوردن آن به اینجا و فروش آن می توان تا دوبرابر سود به دست آورد”.

افرادی با ملیت روس که ساکن آمریکا، کانادا و انگلیس هستند، با خرید کارت های گرافیک از خرده فروشان و ارسال آن به روسیه درآمد زیادی به دست آورند.

دوستان Mara Salakhutdinov، برای تهیه کارت گرافیک چندین بار از وی درخواست کرده اند. به گفته Realnoe Vremya، قیمت ها در روسیه زیاد است. فروشگاه های آنلاین، این کارت ها را از خارج از کشور به روسیه ارسال نمی کنند. احتمالا افراد زیادی قصد خرید و بهره مندی از آن را خواهند داشت.

توانایی افراد به کسب درآمد بیشتر، از طریق استخراج ارز رمزنگاری شده به نسبت درآمد از مشاغل بومی،علیرغم نیاز شدید بازار به کارت های گرافیک، نشان از فرصتی دارد که به سرعت رو به اتمام است.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Image via: news.bitcoin

https://coiniran.com/?p=7210
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x