ایستگاه خبر

اکتشافات آژانس سیستم های فناوری ارتباطات اروپا در مورد بلاکچین

یک آژانس اتحادیه اروپا، تمرکز خود را به یافتن قابلیت همکاری بین سیستم های فناوری اطلاعات با بلاکچین، که اخیرا در یک رویداد صنعتی مورد بحث قرار گرفته بود، معطوف نمود.

منطقه آزاد اتحادیه اروپا (Eu-LISA)، که در سال ۲۰۱۳ برای کمک به دسترسی اعضاء، اطلاعات مشترک در سراسر مرزهای تشکیل شده بود، در ۸ ماه ژوئن اقدام به برگزاری میزگردی نمود که با حضور یک گروه از شرکت ها، قابلیت های همکاری با آن ها مورد بررسی قرار گرفت. این موضوعی جذاب در مورد بلاکچین است، هنگامی که به نظر می رسد بلاکچین در حال حاضر مثل منطقه آزاد اروپا، کاری بیشتر از جمع آوری اطلاعات انجام نمی دهد، یک قابلیت توسعه یافته به آژانس، نقشی به عنوان یک رابط اطلاعات بین سیستم های اتحادیه اروپا می دهد.

این آژانس در یک نشریه اعلام کرد:

شرکت هایی مانند Accenture، SAP، Guardtime، Augmentiq و SAS، ورود با شکوهی هنگام معرفی خود داشتند و از تجربیات خود در مورد پیاده سازی این قابلیت همکاری در بخش های دیگر صحبت کردند. ظرفیت معماری ها در مورد ویژگی های سیستماتیک در همکاری در نظر گرفته شد که دربردارنده تکنولوژی بلاکچین می باشد. همچنین اطلاعات و تحلیل کیفیتی مطالب، مورد بررسی قرار گرفت.

این توسعه با توجه به تلاش های گسترده اتحادیه اروپا در جهت کشف پتانسیل کاربردهای بلاکچین، در نقش ارتباطات مدیریتی و نظارت بر بلاک های اقتصادی صورت گرفت.

کمیسیون اروپا به طور جدی در زمینه تحقیقات مالی فعال است و در ماه آوریل ۵۰۰ هزار یورو به پشتیبانی پروژه آزمایشی تحت عنوان ‘observatory’ اختصاص داد که به موجب آن مقامات و نمایندگان کشورهای عضو بتوانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند.

در عین حال، مقامات اتحادیه اروپا در سال های گذشته حمایت و نظارت گسترده ای بر فعالیت های ارز دیجیتال به دلیل ترس از ماهیت ناشناخته این فناوری را شروع کردند.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Image via: coindesk


https://coiniran.com/?p=7090
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x