ایستگاه خبر

آیفون هفت امکان پرداخت با بیت کوین را میسر می‌سازد، اتریوم کلاسیک احتمالا باید بعدی باشد

درست در روزهایی که شرکت اپل به مدیر عامل Jaxx (یک اینترفیس بلاک چین)، آنتونی دی لوریو (Anthony Di Lorio) اعلام کرد تا Dash را از برنامه کاربردی اش روی سیستم عامل iOS بردارد، این خالقین کیف پولی بلاک جین جهانی اعلام کردند که در هفتمین پلاتفرم متفاوت شان در نرم افزار کیف پولی، اتریوم کلاسیک را خواهند گنجاند.

این اعلامیه شرکت Jaxx زمانی آمد که شرکت اپل در این ماه (سپتامبر) پرده برداری از آیفون هفت را اعلام کرد. در این نسخه جدید تلفن، یکی از برنامه‌های کاربردی (اپ) برای iMeeage  شامل Circle خواهد بود. Circle  شرکتی است که فن آوری پرداخت همتا به همتا را با استفاده از بیت کوین و پول های سنتی اعتباری میسر می سازد.

شرکت سیرکل (Circle) امکان پرداخت بیت کوین دارد. این امر با استفاده از سیستم پیام رسانی اپل احتمالا یاعث افزایش ارسال پول به سراسر جهان از جمله بازار جدید این شرکت در چین شود.

برای شرکت سیرکل، اضافه شدن پرداخت به iMessage، زمان نقل و انتقال پول را کاهش می‌دهد. همانطور که مدیر عامل این شرکت جرمی آلیر (Jeremy Allaire) می‌گوید:

«برای نصب یک برنامه کاربرد روی تلفن هوشمند طوری که من بتوانم به دوستم پول بفرستم و وارد کردن و راه اندازی، مانع وجود دارد. همه این کارها در برنامه کاربردی iMessage راحت تر خواهد بود.»

اگرچه شرکت اپل هنوز افشا نکرده است که آیا اتریوم کلاسیک را هم تحت پوشش قرار خواهد داد، Jaxx می گوید که یک نسخه بروزرسانی شده ای از برنامه کاربردی خود را به مغازه برنامه کاربردیiOS App store  ارسال کرده است و امیدوار است که در روزهای بعدی مورد پذیرش واقع شود.

مدیرعامل Jaxx، گفته که  این شرکت  مجبور خواهد شد که Dash  را از نسخه های روی سیستم عامل iOS در نسخه های کیف پول بعدی (در چهارده سپتامبر ۲۰۱۶) حذف کند.  از آنجایی که نسخه انشعابی اتریوم قبلا توسط اپل پذیرفته شده است، آنها امیدوار هستند که «اپل اجازه دهد تا اتریوم کلاسیک هم افزوده شود، خصوص چون طیف وسیعی از برنامه نویسان از آن حمایت کرده و محبوبیت آن رو به رشد است.»

در بخشنامه منتشر شده توسط اپل در هفته گذشته شش پول دیجیتالی مورد حمایت قرار می گیرند: بیت کوین، داج کوین، لیتکوین، اتریوم، DAO و Ripple.

منبع: کوین تلگراف

 

https://coiniran.com/?p=3035
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x